ZliPp Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tja,. jag kommer ihåg när jag gick i typ 3:an så hade den ända datorn där ett spel som hette typ chip eller något sånt, man var en liten snubbe som sprang runt och letade efter just "chips"(inte sånna "chips" utan chip som finns i saker.. aja) sen kunde man(tro de eller ej ) få typ "is skor" och "eld skor" så man kunde gå på is och eld.! Vet någon om det spelet är gratis och vart man kan ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag vet exakt vilket du menar Skulle också vilja få tag på det gratis någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 JA!! äskade det när jag var liten Har kvar det på en skiva nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) YEEES , hittaade spelet efter flera veckors sökande länk: scrolla ner lite och klicka på Free download game Chips Challenge *edit* Lika bra som jag minns det , i denna topic kan vi då snacka om spelet och hjälpa varandra! Redigerad 9 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ahhh, chip, komemr ihåg det spelet. Vi har det till den gamla 95:an som enbart består av en skärm med inbygd dator och disketenhet Var väl 5 år sen jag spelade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Tja,. jag kommer ihåg när jag gick i typ 3:an så hade den ända datorn där ett spel som hette typ chip eller något sånt, man var en liten snubbe som sprang runt och letade efter just "chips"(inte sånna "chips" utan chip som finns i saker.. aja) sen kunde man(tro de eller ej ) få typ "is skor" och "eld skor" så man kunde gå på is och eld.! Vet någon om det spelet är gratis och vart man kan ladda ner det? Ja, chips är en härlig klassiker som tål att spelas om och om igen. Har haft chips så länge jag kan minnas... Någon som varvat det? Redigerad 9 mars, 2005 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vad är lösen på sista banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Haha, det där spelet har jag på skiva här hemma offtopic: Ngn som spelar Hoverrace här? Hoverrace!!! Redigerad 9 mars, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Vad är lösen på sista banan? Varsågod: GVXQ (Har alla koder på datorn. ) Redigerad 9 mars, 2005 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vilket nummer är det på banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 144 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Är på Level 4 men vet inte vad jag ska göra där jag är på bilden. När jag flyttar på den mittersta klossen hamnar jag i elden och det står "Oooops Don't step in the fire without fire boots". Var får jag tag på de då? http://hacked.free-bsd.org/upload/images/chip.bmp Redigerad 9 mars, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Är på Level 4 men vet inte vad jag ska göra där jag är på bilden. När jag flyttar på den mittersta klossen hamnar jag i elden och det står "Oooops Don't step in the fire without fire boots". Var får jag tag på de då? http://hacked.free-bsd.org/upload/images/chip.bmp Du ska flyta på alla utom den i mitten(det är "chips" i dom andra typ...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Nu har jag kommit till nionde banan. Jag är på den delen då man ska åka skridskor till olika rutor för att på så sätt komma till rätt ruta där chipet ligger, efter det ska man även fortsätta därifrån. Någon som kan säga vilka rutor jag ska åka till för att komma till de olika ställena? Här finns en bild på stället jag menar: http://hacked.free-bsd.org/upload/images/chip2.bmp Edit: Klarade den, men nu sitter jag fast på Level 11, hittar inte den sista röda nyckeln. Redigerad 11 mars, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vänster, uppåt, vänster, neråt, höger, uppåt, vänster, neråt och höger. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Jag är fast på level10 Man ska inte plocka några chips utan man ska bara komma i mål! (bild)(sorry för att den är så liten orkade inte fixa till den ) Redigerad 10 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vänster, uppåt, vänster, neråt, höger, uppåt, vänster, neråt och höger. Klart! Tack! Hur gör jag sedan när jag ska därifrån och upp till nästa ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Aalltså, det som var ku l med detta var ju att man ska komma på allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Älskade det spelet förut... Så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts