Jump to content

Energi Drink

BroDD
 Share

Vilken energi drink är godast?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hela skolan har blivigt besatt av Hustler (någon energidryck som införskaffas på Netto) vilekt har lett till att jag hört, enbart hört, att den är god. Jag har dock aldrig smakat den, och jag är inte så fösrtjust i sådana här drycker heller.

Observera dock att en hel jävla skola blivigt beroende av en dryck - hur ofta sker det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när jag satt och kollade igen mina mobil bilder kom jag på vilken som borde vara absolut nr 1

Tada, "BOMBA" finns i blått, gult, rött och grönt, den blåa smakar smällt kolsyrad citron isglass utspäd med alldeles för myket vatten, den röda ungefär samma med jordgubb, den gröna har jag alldrig testat men den skulle tydligen vara jättegod, men min favorit e den gula, smaar redbull fast lite surare och beskare på nått sätt, mer kolsyra oxå (:!!!:)

Kan även tilläga att flaskan ser ut som en handgranat och för att öppna rycker man loss sprinten <_<

Här kommer foto, fotat under bron mellan hägerstensåsen och västertorp för dom som åkt tunnelbana där av nån anledning ;)

post-22-1110398847_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor