pixi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Sen bror det nog på om du dricker 6 styckna på 10 minuter. Eller om du dricker 6 styckna under en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote: Annan Battery... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote: Annan Battery... ÅH!!!!!!!! fy faen.. va äckligt.. de smakar ju råttpiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hela skolan har blivigt besatt av Hustler (någon energidryck som införskaffas på Netto) vilekt har lett till att jag hört, enbart hört, att den är god. Jag har dock aldrig smakat den, och jag är inte så fösrtjust i sådana här drycker heller. Observera dock att en hel jävla skola blivigt beroende av en dryck - hur ofta sker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Annat! shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) CIDER e den goaste drickan som finns... I allla fall jag får mycket energi av den Men annars får det bli POWERADE Redigerad 9 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Annan. Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Vote: Powerking det e ju ändå exakt samma substanser som i red bull, men kostar bara 5-10 kr på olika ställen Skribb: Usch, MAGIC smakar ju ananas Redigerad 9 mars, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 ÅH!!!!!!!! fy faen.. va äckligt.. de smakar ju råttpiss Det som förvånar mig mest är att du druckit råttpiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fick det till 2125,2mg=2,125L. Hade han fått i sig 2,125 liter koffein på två dagar hade han varit ganska död nu. 2125,2 mg motsvarar i alla fall drygt 0,002 L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Powerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Skiter i vilken som är godast. Dricker Hustler, de är billiga och bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Själv tycker jag nog mest om powerade(den blåa ) Men dom andra är också goda, mmm redbull*dregel* Vote: powerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote: RedBull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nu när jag satt och kollade igen mina mobil bilder kom jag på vilken som borde vara absolut nr 1 Tada, "BOMBA" finns i blått, gult, rött och grönt, den blåa smakar smällt kolsyrad citron isglass utspäd med alldeles för myket vatten, den röda ungefär samma med jordgubb, den gröna har jag alldrig testat men den skulle tydligen vara jättegod, men min favorit e den gula, smaar redbull fast lite surare och beskare på nått sätt, mer kolsyra oxå (:!!! Kan även tilläga att flaskan ser ut som en handgranat och för att öppna rycker man loss sprinten Här kommer foto, fotat under bron mellan hägerstensåsen och västertorp för dom som åkt tunnelbana där av nån anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Juste hadde glömt bomba så jävla god jag lägger om min annan vote från shark till bomba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag dricker inte sån då jag inte vill slösa pengar på sånt . Köper hellre godis och bullar eller nåt (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Var får man ta<g på sån där bomba och vad kostar dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag har bara sett sån på stora essingen där jag bor. och dom kostar 9 har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Redbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts