BroDD Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Själv tycker ja att de är både Powerking och Red Bull (dom smakar ju EXAKT lika, jag känner iaf. ingen skillnad) men eftersom man kan köpa Powerking för 3.95 på willys så får de bli Powerking för mig VOTE: Powerking (köpte 22 burkar idag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Redbull är skitgott ! Synd att det e så dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Redbull är skitgott ! Synd att det e så dyrt Köpt powerking då... smakar EXAKT lika... o dom kostar 3.95 på willys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote: Powerking, första energi drickan ja drack och dessutom den godaste och billigaste, darkdog och redbull kommer tvåa powerrade har ja inte smakat. Powerking kostar 5 spänn på Prisvärt i fruängen. köpte 20 st en gång, drack upp dom på två dar (mådde skite efter det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Vote: Powerking, första energi drickan ja drack och dessutom den godaste och billigaste, darkdog och redbull kommer tvåa powerrade har ja inte smakat. Powerking kostar 5 spänn på Prisvärt i fruängen. köpte 20 st en gång, drack upp dom på två dar (mådde skite efter det ) De e rekomenderat o bara dricka 5 om dan men ja ska dricka mer tror knappast man DÖR eller så Redigerad 9 mars, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tycker inte om energidrinkar för huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jolt Cola! Enligt mig räknas det som energidrink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Har smakat alla utom powerworking, så det får bli red bull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jolt Cola! Enligt mig räknas det som energidrink. Det är väl en energidrink, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag dricker inte energidrycker men en och annan Jolt slinker ner ibland. Null-vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Lugnt Powerking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Omg! Du har glömt lägga in Jolt Cola i listan! Nåja: Vote annat, läs ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 De e rekomenderat o bara dricka 5 om dan men ja ska dricka mer tror knappast man DÖR eller så Man kan få hjärtsvikt av för mycket koffein. Vote: Powerking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Powerking, billigt, bra, exakt som Redbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Man kan få hjärtsvikt av för mycket koffein. Vote: Powerking Räknade ut att jag fick i mig 0.75 liter koffein under dom två dagarna (Mina uträkningar är med största säkerhet fel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 RÖD TJUR FÖR FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Räknade ut att jag fick i mig 0.75 liter koffein under dom två dagarna (Mina uträkningar är med största säkerhet fel ) Fick det till 2125,2mg=2,125L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote:Powerade det är inte skadligt för kroppen som tex red bull.+ det smakar gott också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 PowerKing billigt o gott smakar iförsig som dom flesta men powerking är mkt billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Man kan få hjärtsvikt av för mycket koffein. Vote: Powerking Ja... men de står 5 om dan som rekomendation.. tror inte direkt ja får de av o dricka 6 stycken en dag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts