harband Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag har gjort uppdraget när man ska spaya tags men sne har jag försökt hitta alla 100 men min sprayburk tog slut vart kan man köpa eller få tag på mer? (OBS E BARA PÅ FÖRSTA ÖN) Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag har gjort uppdraget när man ska spaya tags men sne har jag försökt hitta alla 100 men min sprayburk tog slut vart kan man köpa eller få tag på mer? (OBS E BARA PÅ FÖRSTA ÖN) Tack på förhand Inne i CJ:s sovrum finns det en sprayburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Yepp, och den finns där alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Inne i CJ:s sovrum finns det en sprayburk TACK:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Den finns på taket där cj bor i 1 ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Den finns på taket där cj bor i 1 ön. Hur kommer man upp på det taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Hmm, jag tror att det finns nån låda eller nåt på vänster sida av huset som man kan stå på... Jag var där uppe en gång men kommer faktiskt inte ihåg exakt HUR jag kom upp... Nån som med säkerhet exakt vet?! *Jo förresten, jag tror att det var dörrposten jag stod på å sen tog tag i kanten på taket. Men kolla bara runt huset så ska du se att du hittar hur du ska göra. Redigerad 9 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hmm, jag tror att det finns nån låda eller nåt på vänster sida av huset som man kan stå på... Det finns ju bara ett garage på vänster sida och när jag stod på garge taket kunde jag inte komma upp. Man kan ju faktist bara ta en helikopter kom jag och tänka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hmm, det e nog jobbigt att landa! T.o.m ett rocketjump är nog lättare då. Jetpack e nog lättast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hmm, det e nog jobbigt att landa! T.o.m ett rocketjump är nog lättare då. Jetpack e nog lättast... Eller så kan man hoppa med fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, ja! ELLER, så kan man ta en såndär bil med "ramp" (tror den e till för att frakta bilar) och köra upp på "rampen" i hög fart med en motorcykel och fint stanna på taket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, ja! ELLER, så kan man ta en såndär bil med "ramp" (tror den e till för att frakta bilar) och köra upp på "rampen" i hög fart med en motorcykel och fint stanna på taket... Det låter nog väldigt komplicerat. Varför inte ta en Hydra och åka från Sweat:s tak den lååånga sträckan och landa på CJ:s. Var inte det smart tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag tog en bil och parkera den i gränden som finns brevid CJ:s hus och därifrån hoppa först upp på bilen sedan på taket. Sprayburken är inte på CJ:s tak utan på taket bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Mjo, det var det var smart tänkt! Men detta är oxå smart: Ta det där stor jubojet planet som finns LV och flyg till CJ´s hus och störta det precis utanför. (Hoppa dock ut innan det smäller) Sen promenixar du helt sonika upp på taket via det karchade planet!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Varför ta tid på sig att åka till tex Las Venturas och hämta ett plan för att komma upp på CJs tak i Los Santos, det finns ju faktiskt en burk inne i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Azore, GTA_PIMP och jag skojar nog bara med varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Azore, GTA_PIMP och jag skojar nog bara med varandra... Okej, man vet ju aldrig. Men varför försöka komma upp på taket för huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Azore, GTA_PIMP och jag skojar nog bara med varandra... Vi som hade så kul, så säger Gurfi att Sprayburken är bakom taket, typiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Nej nej, på TAKET bakom TAKET! Inte på marken. Så alltså är teori nr. 2 bäst: Ramp, åk upp på taket med mc, och kör vidare till nästa tak med mc:n! Redigerad 9 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nej nej, på TAKET bakom TAKET! Inte på marken. Så alltså är teori nr. 2 bäst: Ramp, åk upp på taket med mc, och kör vidare till nästa tak med mc:n! Eller att ta en cykel och hoppa upp på taket sen hoppa vidare till nästa tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts