Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Pixi + GTA3_FREAK + perlan + wild_hawk in i mixern och låt den gå i en halvtimme. Inget gott, men du kan skoja med nån kaxig snubbe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Cortez + hans "thug" polare, på med plattan full värme. Hacka cortez och "thugsen" i små fina bitar. i med en smörklick i pannan och ner med cortez och "thug" bitarna. Stek väl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Kan inte ni ta ert jävla "Hårdrocks skrik vs. Hip hop yo ma dawg" på msn eller något annat forum? vi har fattat att ni e osamms, men ni behöver inte trycka upp det i ansiktet på oss, Nu är hela den här sidan offtopic så jag får väll ägga in ett recept här då: "Baguette förräts tjafs grej" 1 En baguette 1 Ost (helst lagom stark) lite kryddor, Ta baguetten och skär den i 1-1,5 cm skivor lägg på ost och häll på krydda (Italiensk sallads krydda eller paprika pulver e bäst) Stopa in i ugnen tills osten smällt och fått fin frg, ät medan dom är riktig varma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ät flingor varm mjölk så jäkla gott helst choklad flingor mm eller french toast först behöver ni bröd skivor sen pankaks smet och så håller ni pankaks smeten på brödet och steker mm så gott! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ät flingor varm mjölk så jäkla gott helst choklad flingor mm eller french toast först behöver ni bröd skivor sen pankaks smet och så håller ni pankaks smeten på brödet och steker mm så gott! Är inte det fattiga riddare fast med mjöl? Det är förövrigt jävligt gott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Cortez + hans "thug" polare, på med plattan full värme. Hacka cortez och "thugsen" i små fina bitar. i med en smörklick i pannan och ner med cortez och "thug" bitarna. Stek väl! Fy fan vad kasst recept. Måste varit pixi som skrivit det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Är inte det fattiga riddare fast med mjöl? Det är förövrigt jävligt gott AA fast det amerikanska namnet för det är bättre (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Håll käft innan vi hänger er.... Förövrigt äger vaniljsås. Ödit: Inte menat till swat. Redigerad 9 mars, 2005 av Xeo001 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Håll käft innan vi hänger er.... §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ironi, sarkasm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Men dina lama försök att kränka Cortez är förstås helt ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jo. men vi kränker ju varandra :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 HAhahahhaha fyfan vad klockrent! mm ni kan juh ta och testa att koka klubbor ochh lägga på nåt som t.ex. french toast! ( se tidigare tips ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det ser ut som många med mig har tröttnat på pixi's och Cortez bråk som startar upp i varje topic. Det här är en varning: Pixi, nästa gång du och Cortez bråkar kommer jag banna dig. Du har nämligen redan 4 varningar. Cortez nästa gång jag ser er bråka får du en varning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Håller me lägg av nu!!! snälla, skriv inte så jätte mycket annat som te.x "mums det ska jag göra" eller "wow, så där gör min farmor också". det är inte förbjudet att skriva annat än recept m.m men om det blir för mycket sådant så får vi tänka om. det är väll okej om det tillhör ämnet men när ni börjar skriva att ni ska stoppa varandra i mixern så tycker jag att det har gått för långt. klockren Topp 3 . edit: tack funny. Redigerad 9 mars, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Får väl tipsa om Banaskids (:!!! så jävla gott dock kommer ja inte ihåg receptet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Kalla mig dum men man köper väll dom eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Kalla mig dum men man köper väll dom eller? JA, det gör man, men Colorado kanske menar något annat än de köp-bara bananaskids? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Här kommer en till efterrätt, lite enklare dock. Marabou chockladbananrulle ingredienserbananerMarabou Mjölchocklad(glass)ugnsfolieSnitta bananerna i böjen. Lägg i lämpligt antal chokladbitar, efter smak och plats. Klä bananen i ugnsfolie. Värm i ugnen 5-10 minuter i 175 grader. Sen tar du av skalet och lägger bananen brevid glassen. Annars så kan du bara äta chocklad-bananen som den e. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 MUMMA Ingredienser mjölk (lagom) glass (typ en halvt big-pac paket) socker gör så här: släng in allt i en skål och kör en mixer i skiten... viola... MILKSHAKE (även fasst folk nog vet det) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts