The Dude Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nån som kan hitta denna bild i hög upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Beror på hur stor, hittade den här men den kanske är för liten? http://www.goatzilla.com/the_war_president_hires.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ah den var bättre, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hur fixar man sånna bilder? Finns det program som läsar av färgerna och ljusstyrlan i bilderna automatiskt och sen bara haxxar in bilden man vill mosaikera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Skulle tro det ja... Jag har svårt att tro att någon orkar/kan sitta och pilla med det där själv, det skulle ta evigheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Skulle tro det ja... Jag har svårt att tro att någon orkar/kan sitta och pilla med det där själv, det skulle ta evigheter! Precis... Ne jag vet inte heller men tror att man har 2 bilder... En med Buch och en med dessa små bilder sen lägger man ihop dom sen fixar la programet det sista... Klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Skulle tro det ja... Jag har svårt att tro att någon orkar/kan sitta och pilla med det där själv, det skulle ta evigheter! Jo, det finns det. Har något på hårddisken, återkommer när jag vet vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vi har en sådan med en tiger i våran skola. Ganska gammal, så det är nog inget program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det är klart det går att göra själv, har man tid så har man, men det skulle vara otroligt konstigt om det inte fanns ett sånt program när det finns program för i stort sett allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja, det finns program som läser av de små bildernas medelfärg och sedan klistrat in dem. "haxxar in bilderna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts