Reve Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Eehhehe VA? ...och vad är själva syftet med att skriva hur två personer för en dialog, som handlar om att Tommy och Victor ska åka till San Andreas för att låna pengar... Men för att detta ska vara ontopic skriver jag också ett uppdrag: The Zombie Night Det ringer på dörren och en mörk röst säger genom brev inkastet: Godmorgon Då svarar Tommy: WazZzapp!!!!?? Då svarar den med den mörka rösten: WAZZZAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då säger Tommy: Vill du ha glass? Då säger den mörka rösten: Nej, jag gillar inte glass Då säger Tommy: Nähä.... Då säger den mörka rösten: PLÄÄÄ Då säger tOMMY: jag gillar pigelin Då säger tommy: jag med Då säger Tommy: Den är grön Då säger den mörka rösten: JA Då säger Tommy: Är du en zombie? Då säger den mörka rösten JA! Då säger Zombien: jag är en zombie Då säger Tommy: Ska vi åka till kyrkogården? Då säger Zombien: JA Fortsättning Följer.... Åhh jävlar va ja skratta när ja läste det! Vill du ha glass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Åhh jävlar va ja skratta när ja läste det! Vill du ha glass? HAHAHA, lever den här tråden än?... det var ju jättelängesen jag skrev den där skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ähm.. *host*.. Ska jag vara ärlig så.. Nej Mitt: Mamma Ring, ring Tommy: Vem fan är det? Pipröst: Din mamma Tommy: Och vad heter min mamma? Pipröst: Din mamma Tommy: Lägg ner annars kommer jag och klår upp dig! Pipröst: Din mamma Tommy: Okej, det var droppen. Vart bor du? Pipröst: Din mamma Tommy: Erkänn, det är Ken? Pipröst: Din mamma Tommy: Nej nu jävlar! Pipröst: Din mam*CLICK* Tommy slänger ut luren genom fönstret och det uppstår ett klickande ljud när han kutar ut genom lägenheten. Han hoppar in i sin Admiral och åker raka vägen hem till Ken Rosenberg. Han sparkar in dörren till Ken och rusar in. Tommy: Du ska inte driva med mig ostraffat! Ken: Vad men.. *PANG PANG* Tommy skuter ner Ken med sin Colt Python. Tommy: Ha! Där fick du ditt as! Då ringer Tommys mobil. Tommy: Ja? Pipröst: Din mamma NEEEEEEEEJ To be continued Haha den var skitbra! Fan vad jag flabbade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Eehhehe VA? ...och vad är själva syftet med att skriva hur två personer för en dialog, som handlar om att Tommy och Victor ska åka till San Andreas för att låna pengar... Men för att detta ska vara ontopic skriver jag också ett uppdrag: The Zombie Night Det ringer på dörren och en mörk röst säger genom brev inkastet: Godmorgon Då svarar Tommy: WazZzapp!!!!?? Då svarar den med den mörka rösten: WAZZZAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då säger Tommy: Vill du ha glass? Då säger den mörka rösten: Nej, jag gillar inte glass Då säger Tommy: Nähä.... Då säger den mörka rösten: PLÄÄÄ Då säger tOMMY: jag gillar pigelin Då säger tommy: jag med Då säger Tommy: Den är grön Då säger den mörka rösten: JA Då säger Tommy: Är du en zombie? Då säger den mörka rösten JA! Då säger Zombien: jag är en zombie Då säger Tommy: Ska vi åka till kyrkogården? Då säger Zombien: JA Fortsättning Följer.... HAHAHA fan va denna var rolig. Vill du ha glass+ Piggelin den e grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts