Dj:Pepe Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Lekte lite med tanken att skapa/hitta på ett nytt gäng till GTA:SA. Det jag kom på var Gang Name: Willow Field Fighters - Gang Color: Orange Vad kommer ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 "Hårdrockarna" Och de är de där 2 fiendegängen i VC, så får man döda dom! Härligt! Nån borde fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Namn: Street Cleaners Färger: Svart och mörkbrunt Ledare: Nick Bang Vapen: Händerna Bil: Blade Område: Nära True Grime: Street Cleaners skylten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Namn: The san fierro boys. Gängfärg: Rosa. Ledare: Big gay al. Vapen: Dildos. Bil: Vilka som helst bara dom är rosa. Område: Gaykvarteren i SF. @Powerman: Han heter Nick Kang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 @Powerman: Han heter Nick Kang. Jag vet, det är därför jag ändrade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade varit kul med gäng som äger dom olika byarna. Sen åker dom mellan byarna och försöker ta över varandras byar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade varit kul med gäng som äger dom olika byarna. Sen åker dom mellan byarna och försöker ta över varandras byar m.m. Ja rednecks! Man saknar dom sen GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag skulle vilja att Jönssonligan fanns Deras ledare skulle såklart vara Charles-Ingvar "Sickan" Jönsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det här skulle vara et bra gäng GÄNGNAMN=Beyond Boyz GÄNGFÄRG=Mörk grön LEDARE=The Truth VAPEN=Spade eller Shotgun BIL=Linerunner OMRÅDE=runt Angel Pine ...Fan vilket kul gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Namn: Metal Maniacs Färg: Svart eller röd Ledare: Nån snubbe vil namn Gothman Vapen: Kniv och avsågar hagelgevär Bil: Bullet (svart) Område: San Fierros flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Namn: Animal Islets (Djursholmarna) Färg: Öhh... Mer märken typ Canada Goose och J Lindbergtröjor Ledare: Wallenberg Vapen: Louis Vitton väskor och något dyrt vapen typ Desert Eagle och M16... Bil: Comet, Turismo, Infernus etc. Område: Mullholland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Städgänget: gängfärg: mörkblå manchesterbyxor, vitt smutsigt förkläde och gul/vit t-shirt Rivaler: betjänterna och aktiemäklarna Gängvapen: Golvmopp Fordon: städarvagn Gänguppgft: städa hus och gator samt smutsa ner aktiemäklarnas bilar och kostymer ---------------------------------- Aktiemäklarna: Gängfärg: Kostym med blå eller röd skjorta under och slips Rivaler: Städgänget Gängvapen: Penga-buntar och vässade mynt som dom slänge på sina fiender Fordon: lamborginis och ferraris med en massa diamanter och guld i alierade: Betjänterna Gänguppgift: utrota alla städare och tjäna massor utav pengar ---------------------------------- Betjänterna: Gängfärg: kostymbyxor, vit skjorta och röd/svart väst Rivaler: Städgänget Gängvapen: silverbrickor som hugger huvudet av fienden när dom kastas som frisbees Fordon: stora svarta stadsjeepar / golfbilar Allierade: Aktiemäklarna Gänguppgift: betjäna och beskydda aktiemäklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Coolt gäng *Namn: Black_Murders *Färger: JL Tröjor i svart med vitt tryck på *Ledare: Jack "Black" Lennon Jhon Lennons Brorsa *Vapen: Ak47, Magnum sniper, Knivar,Mp5. *Bil: Super GT, Bullet och Monstertruck. *Område: Fängelset Skoja bara Ett erövrat flygtorn på flygplatsen i san fierro (flygplatsen i stan) *Håller på med: Är ute på natten och dödar alla dom ser på gatorna,Säljer olika sorters vapen och knark, På dagen ligger dom i dikerna jämte motorvägen och sniprar sönder bildäck och sitter i flygtornet och skjuter på flygplan. Hahahaha Dom fick bygga ett nytt torn på flygplatsen Black_Murder tog över det gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Det här påminner lite om Mickemannen´s gäng Städarna men... Namn: The cleaners Kläder: Vita och ljusblå overaller. Ledare: Mr. Kaufman Vapen: Pistol, M16, Desert eagle, Ak47, molotov cocktails, granater Bil: Jag vet inte vad den heter men det ska vara en svart van. Deras uppgift är att städa upp gatorna från allt smuts. Utomstående och negrer. P.s. Jag är inte rasist Redigerad 11 mars, 2005 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Mitt andra gäng Namn: T3h h4ckers Bil: Newsvan (Fasst inredd med datorer för att hacka) Kläder: Stora pösiga kläder och svettiga kläder Område: Kör runt i sina Newsvans Gängets "thing": Hacka sönder databaser och bankkonston Vapen: 9mm, knivar och skruvmejslar Ledare: Jill Mates (hähä codename för Bill Gates, eller?) Mitt tredje gäng Namn: Hillbillys Bil: Traktor och Walton Kläder: Stråhattar och hängslebyxor Område: Red county och Flint county Gängets "thing": Kidnappa och flå stadsbor levande, samt göra andra sjuka saker med dom (Lite Ed Gein över det hela) Vapen: Shotguns, Spade och Högafflar Ledare: Hillbilly Bob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 :teehee:Mitt gäng då Namn:Hotties färg:Rosa ledare:Candy Suxxx/Mercedes (hehe dem delar kontoret om ni fattar) Område:Runt om alla strippklubbar, sex shopar och "rikemans hus" Bil: Rosa oceanic Vapen: dildo slår väl alla andra IR plus inga horor detta inte bara modeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Mitt gäng är bäst Namn : Lady Gang Färg : Grå Ledare : En fet gammal tant som heter något på "Mob..." Område : Fallen Tree Bil : Gråa Boxwilles ( så dom rymmer ledarens rullstol ) Ledarens vapen : En svart käpp där det står något med "Mob..." på Gängets vapen : Deras ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det är kul att komma på gäng Namn: The pensionärs Bil: Uhm... Snarare rullstol och rullator Kläder: Hängslor Område: Blueberry Gängets "thing": Tracka "dagens ungdom" och bestraffa dom Vapen: Käpp Ledare: Ye Olde Leader (102 år gammal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det är kul att komma på gäng Namn: The pensionärs Bil: Uhm... Snarare rullstol och rullator Kläder: Hängslor Område: Blueberry Gängets "thing": Tracka "dagens ungdom" och bestraffa dom Vapen: Käpp Ledare: Ye Olde Leader (102 år gammal) Lite taget fråg mitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Lite taget fråg mitt? Inspiration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts