Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) 1. Har ni lagt märke till, att om CJ står still ett tag så börjar han sjunga å ha sig ibland. Jag har märkt det förr men aldrig orkat vara så brydd Men han sjunger väldigt dåligt , har ni hört det? 2. Garageportarna är VÄLDIGT sega ibland, när dom ska öppnas, en port öppnades efter 5 minuter, jag brukar gå därifrån, komma tillbaka, upprepa det men dom öppnas inte..? Jo, just när man gett upp så öppnar dom. Och ibland står jag still vid porten, väntar mellan 20-40 sekunder, och SEN öppnar dom Samma för nån annan? Redigerad 8 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ang det att CJ sjunger har jag inte tänkt så mycket på. Kanske beror på att jag nästan aldrig låter honom få stå still en stund. Ang garageportarna så är det samma för mig. Är det inte så för alla? Speciellt CJs garage i San Fierro, det brukar jag alltid få vänta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1.an Jadå, de har vi vetat länge 2.an Är iaf för att spelet måste söka igenom ditt minnes kort för att kolla exakt hur bilen på insidan ser, ut fälgar färg osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1.Jo det har man märkt ganska så ofta 2.Nej jag har aldrig varit med om det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 2. Garageportarna är VÄLDIGT sega ibland, när dom ska öppnas, en port öppnades efter 5 minuter, jag brukar gå därifrån, komma tillbaka, upprepa det men dom öppnas inte..? Jo, just när man gett upp så öppnar dom. Och ibland står jag still vid porten, väntar mellan 20-40 sekunder, och SEN öppnar dom Samma för nån annan? Har hänt flera gånger för mig. Ibland har jag fått omprioritera till något annat garage för att få tag på en lämplig bil. Oftast krånglar garaget i Chinatown (SF), det stora garaget som ligger där någonstans. Vet inte vad det kan bero på, men störande är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Oftast krånglar garaget i Chinatown (SF), det stora garaget som ligger där någonstans. Vet inte vad det kan bero på, men störande är det! Det är väl mest troligen för att man moddar bilar i AA, och parkerar dom där?. Det är ju närmast dit? Redigerad 8 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Anggarageportarna så är det samma för mig. Är det inte så för alla? Speciellt CJs garage i San Fierro, det brukar jag alltid få vänta på. Mm.. men ja har ett knep om men ställer sej pricis vid porten och sen hoppar man typ tre ggr så går den upp! för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det är väl mest troligen för att man moddar bilar i AA, och parkerar dom där?. Det är ju närmast dit? Har märkt att garagen segar sig oftast när det är moddade bilar i det än när det är vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har märkt att garagen segar sig oftast när det är moddade bilar i det än när det är vanliga. För att bilarna är moddade kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1. En gång sjöng CJ typ "Women up Kane, women up Kane" 2. Har också märkt att garage är sega iaf det i Hashbury (SF) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1. Jag gillar att han sjunger, bara lite mer underhållning. 2. Nej, det kanske har tagit högst 5 sekunder för ett garage att öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1. En gång sjöng CJ typ "Women up Kane, women up Kane" 2. Har också märkt att garage är sega iaf det i Hashbury (SF) Det har jag också hört, tror jag har hört det mesta han sjunger. CJ Står oftast still, när jag skriver på datorn å kollar runt i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 För att bilarna är moddade kanske? Jo var ju just det jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 1. Ja, jag har hört honom sjunga "aint nuttin' but a g thang baby" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Om du tar ett baseboll trä och slår på porten brukar den öppnas för mig, eller kan du byta vapen till falskärm eller shotgun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[sHad0w] Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Oftast är dörrarna sega när du har bilar i andra garage. Varför det tar längre tid vet jag inte men om du stylar en bil så ställ i den i garaget och inte nån löjlig bil (blista compact) ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 1. Ja, jag har hört honom sjunga "aint nuttin' but a g thang baby" Har hört samma sak.Kanske har jag hört för mycket på RLS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det är med garagen är jäääävligt jobbigt! Nån som vet om R* ska fixa till alla buggar och så till PC versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Men har man bra PC så segar inte garageportarna. De är för att den måste läsa bilen du har i garaget osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 2. Garageportarna är VÄLDIGT sega ibland, när dom ska öppnas, en port öppnades efter 5 minuter, jag brukar gå därifrån, komma tillbaka, upprepa det men dom öppnas inte..? Jo, just när man gett upp så öppnar dom. Och ibland står jag still vid porten, väntar mellan 20-40 sekunder, och SEN öppnar dom Samma för nån annan? Det hjälper om man hoppar när man står framför dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts