RavenE Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1, Är det ngn som vet ngt bra program som man kan mixa musik (Tex. Lägga till eko, upprepa saker m.m)? 2, Är det ngn som vet ngt bra program som man kan mixa filmer? Tex slow-motion m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Windows moviemaker 2 funkar bra till film, och är gratis Till musik vet jag ej något gratis, förutom ljudinspelaren. e-jay serien är hyffsat och lättanvänt, men kostar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1. Goldwave! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 ÅÅååhh, Ejay! kommer ihåg när jag var mindre och hade fått dance ejay 2... Satt hela dagar och spelade in smurflåtar med min egna röst! GUD va härligt! Ska köpa dance ejay 6 nån gång nu med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Cooledit är ganska bra att mixa musik med tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Audacity är bra, tror man kan importera låtar till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts