mickemannen Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nu när jag fick min så funkade den i 15min sen så funkade inte skiten...den kostade 144KR! hur mycket ska en soft air gun kosta som inte går i sönder+inte för dyr Lägg runt 400 på en pistol och kanske 1300 för en bra pistol eller maskingevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Säg det till de som kör med M120 eller starkare du Hah, Håller med till 100%!. Snipergevären trimmar man ju i M170. Btw så har jag ett snipergevär, en VSR-10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Fan. när jag läste topicens namn trodde jag det skulle vara ett aningen mer intressant ämne... soft air gun.. pyttsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Såg att du undrade hur långt man ska stå ifrån varandra för att skjuta. Vettetusan om nån svarat på det men är på den säkra sidan och svarar, orkar inte titta igenom hela tråden för jag har begränsat med tid just för tillfället. Vapen som har en utgångshastighet på 50 m/s eller mer sägs vara minimiavstånd på 3 - 4 meter i softairgunkrig. Vapen me en utgångshastighet på 90 m/s eller mer är (vet jag) minimiavståndet på 5 - 6 meter minst i softairgunkrig. Vapen med 150 m/s eller mer i ugångshastighet är minimiavståndet 6 meter har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tips på ställen att skjuta på : Halsen ( ) Privata stället Och om han böjer sej fram och har jeans/läderbyxor så ska du skjuta på röven.. det svider kan jag lova.. A.k.a skinkspännaren kör inte med mask.. det är fegt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nehej du, den går jag inte på en tredje gång... HAHAHAHAHA!!! Men det är väll bara andra? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 OKOK men asså jag använder en M36 UZI och en pistol men hur långt ska avståndet vara?För att om ni inte svarar på detta så måste min kompis skjuta mig på benet efter varje meter jag går så jag kan känna och det blir smärtsamt http://www.airsoftsverige.com/V6/viewtopic...it=avst%C3%A5nd de vanligaste gränserna men man får bästämma lite själv Mössa + Skyddsglasögon, skidglasögon brukar funka bra. Sen är det bara att ta vanliga kläder, jeans/träningsbrallor + t-shirt samt någon tjockare tröja. Jag har själv blivit träffad 2 ggr i ansiktet (med 6 sekunders mellanrum, enda gångerna jag blivit träffad i nyllet), och det gör inte så ont, så länge inte Soft Air Gun:en som sköt kulan är rejält stark skidglasögon funkar INTE går sönder efter ett skott Säg det till de som kör med M120 eller starkare du har blivit träffad av m150 och 150 cylinders ptw det e inte så farligt Såg att du undrade hur långt man ska stå ifrån varandra för att skjuta. Vettetusan om nån svarat på det men är på den säkra sidan och svarar, orkar inte titta igenom hela tråden för jag har begränsat med tid just för tillfället. Vapen som har en utgångshastighet på 50 m/s eller mer sägs vara minimiavstånd på 3 - 4 meter i softairgunkrig. Vapen me en utgångshastighet på 90 m/s eller mer är (vet jag) minimiavståndet på 5 - 6 meter minst i softairgunkrig. Vapen med 150 m/s eller mer i ugångshastighet är minimiavståndet 6 meter har jag för mig. under 100 m/s 0 m 100 m/s 5 m 150 m/s 20 m (bara semi) 182 - 213 m/s 40 m (bara bolt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 OKOK men asså jag använder en M36 UZI och en pistol men hur långt ska avståndet vara?För att om ni inte svarar på detta så måste min kompis skjuta mig på benet efter varje meter jag går så jag kan känna och det blir smärtsamt http://www.airsoftsverige.com/V6/viewtopic...it=avst%C3%A5nd de vanligaste gränserna men man får bästämma lite själv Mössa + Skyddsglasögon, skidglasögon brukar funka bra. Sen är det bara att ta vanliga kläder, jeans/träningsbrallor + t-shirt samt någon tjockare tröja. Jag har själv blivit träffad 2 ggr i ansiktet (med 6 sekunders mellanrum, enda gångerna jag blivit träffad i nyllet), och det gör inte så ont, så länge inte Soft Air Gun:en som sköt kulan är rejält stark skidglasögon funkar INTE går sönder efter ett skott Säg det till de som kör med M120 eller starkare du har blivit träffad av m150 och 150 cylinders ptw det e inte så farligt Såg att du undrade hur långt man ska stå ifrån varandra för att skjuta. Vettetusan om nån svarat på det men är på den säkra sidan och svarar, orkar inte titta igenom hela tråden för jag har begränsat med tid just för tillfället. Vapen som har en utgångshastighet på 50 m/s eller mer sägs vara minimiavstånd på 3 - 4 meter i softairgunkrig. Vapen me en utgångshastighet på 90 m/s eller mer är (vet jag) minimiavståndet på 5 - 6 meter minst i softairgunkrig. Vapen med 150 m/s eller mer i ugångshastighet är minimiavståndet 6 meter har jag för mig. under 100 m/s 0 m 100 m/s 5 m 150 m/s 20 m (bara semi) 182 - 213 m/s 40 m (bara bolt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Dude, nu gör du samma sak igen, drar upp en gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 vadå får man inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Du har ju bumpat 3 trådar med samma innehåll? Räcker det inte med att skriva i en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 jag har skrivit i 6 trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 jag har skrivit i 6 trådar Ännu värre... Nej men seriöst, välkommen till sajten. Skriv i de trådar som handlar om saker som du kan och intresserar dig Bara det inte är något värdelöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 vadå får man inte det? Generellt sett, nej. Och med tanke på att det har påpekats flera gånger till dig, så tror jag det kommer en banstämpel på dig, lillegubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Ännu värre... Nej men seriöst, välkommen till sajten. Skriv i de trådar som handlar om saker som du kan och intresserar dig Bara det inte är något värdelöst! det här börjar gå lite ot håll er till tråden tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 det här börjar gå lite ot håll er till tråden tack Det finns två alternativ, du är ett troll eller en intelligensbefriad newbie. Oavsett vilket av dem; tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 ett par bar militär kläder kan vara bra att ha t ex M/90 eller ACU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 m.sandstrom är min nya idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts