xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Min kompis blev det ... Han som sköt var kycket kortare ...hehe, såg rätt så kul ut när den fastnade där! on topic nu! Jag har haft krig lite då och då. Har bara ett par glasögon...det räcker Så du menar allvarligt att ni satt där, soft-airgun gänget, och inspekterade innuti eran kompis näsa? Oh my.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vilka skyddsglasögon som går bra, hel mask är bara fjantigt... vänta till sommaren, och kör i bara kortbyxor... det ska kännas när man blir träffad annars är det ju ingen mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Håll munnen stängd när du krigar för om du får på tänderna kan det göra riktigt ont. Riktiga airsoft vapen skjuter sönder tänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Riktiga airsoft vapen skjuter sönder tänder. Ja, det var det jag syftade på lite Fatta vad ont det måste göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Mössa + Skyddsglasögon, skidglasögon brukar funka bra. Sen är det bara att ta vanliga kläder, jeans/träningsbrallor + t-shirt samt någon tjockare tröja. Jag har själv blivit träffad 2 ggr i ansiktet (med 6 sekunders mellanrum, enda gångerna jag blivit träffad i nyllet), och det gör inte så ont, så länge inte Soft Air Gun:en som sköt kulan är rejält stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Så du menar allvarligt att ni satt där, soft-airgun gänget, och inspekterade innuti eran kompis näsa? Oh my.. Ja det var precis det jag menade Man såg väl att den träffade i näsan Kanske uttryckte mig lite luddigt, eller? Jag menade att det såg rätt kul ut när han "sköt" ut den ur näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ja det var precis det jag menade Man såg väl att den träffade i näsan Kanske uttryckte mig lite luddigt, eller? Jag menade att det såg rätt kul ut när han "sköt" ut den ur näsan Haha, var killen kort eller gjorde han ett "Matrix-hopp" under näsan på den andra killen och skjöt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Haha, var killen kort eller gjorde han ett "Matrix-hopp" under näsan på den andra killen och skjöt? Han stod typ på 10 meter, och ja, hn var väldigt kort.....typ 1 o 40 eller nåt. Han som blev skjuten var typ 1 o 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Aha, det förklarar väll saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nu när jag fick min så funkade den i 15min sen så funkade inte skiten...den kostade 144KR! hur mycket ska en soft air gun kosta som inte går i sönder+inte för dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Mössa Skydsglasögon Tjocktröja Jacka Tjocka byxor (gärna dubbla) Handskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nu när jag fick min så funkade den i 15min sen så funkade inte skiten...den kostade 144KR! hur mycket ska en soft air gun kosta som inte går i sönder+inte för dyr Ca : 300 kr Jag har en liggande nånstans, köpte den för 150 kr av min brors polare, och jag har haft den i snart 3 år och den funkar fint. Han hade den 1 år innan, så den är ungefär 4 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Nu när jag fick min så funkade den i 15min sen så funkade inte skiten...den kostade 144KR! hur mycket ska en soft air gun kosta som inte går i sönder+inte för dyr Om dom kostar 144 kr så får man räkna med att dom går sönder,min soft:a pistol kostade 700$ (kr) och jag önskar mig en M16 eller en Ak-47 i födelsedags pressent... EDIT:den har inte gått sönder på ett år... Redigerad 10 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Vilka skyddsglasögon som går bra, hel mask är bara fjantigt... vänta till sommaren, och kör i bara kortbyxor... det ska kännas när man blir träffad annars är det ju ingen mening Säg det till de som kör med M120 eller starkare du Redigerad 10 mars, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag har en batteridriven mini g3 tror jag det är Skjuter som fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag har en batteridriven mini g3 tror jag det är Skjuter som fan ! Sen så kan man köra in den i ögat och trycka av utan att bli blind (överdrift, men de skjuter löst som fan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Sen så kan man köra in den i ögat och trycka av utan att bli blind (överdrift, men de skjuter löst som fan ) Nejdå. Den är rätt kraftig om man har bra och nya batterier annars är den slö Soft's jag har haft : Någon walter modell för 250 En son liten mini man kan köpa på Hobbex i silver . Sen har jag en luftpistol och ett luftgevär som inte funkar dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hur ska du lyckas bli skjuten upp i näsan? Jag lyckades kasta en suddbit in i en tjejs näsa på 5 meter, så en BB-kula ska nog gå att få upp också.. Men gubbar, sätt på er cyklop å spring ut i skogen och snorkla http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/phear_snorkel.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fan vad jag är sur.....trodde det skulle vara bra saker....=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Men gubbar, sätt på er cyklop å spring ut i skogen och snorkla http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/phear_snorkel.GIF Nehej du, den går jag inte på en tredje gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts