Jump to content

Skydd

Elander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men asså om man blir träffad i ansiktet där det inte är skydd...är inte det farligt?

Nej, det enda farliga stället är ögonen, det kanske inte är så jättebra att få ett skott i örat heller men...det är inte lika stor changs. Håll munnen stängd när du krigar för om du får på tänderna kan det göra riktigt ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det händer väldigt ofta under krig. Det var särskilt populärt under andra världskriget har jag hört. ^_^

Ännu populärare av Amerikanska "fredsbevarande" soldater i den pågående mellanöster konflikten.

Undra vilken som var mest populär.. :unsure:

Elander, avståndet mellan dig och ditt "offer"?

Skjut så nära ifrån du kan, då gör det ondast. Annars kan du försöka skjuta på känsliga ställen alt. oskyddade ställen.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför håller man på med Soft Air Gun för.

Min kompis hade med sig en sån på en klassresa och när han tog fram den siktade han på en kompis

bara för att visa att han hade en soft air gun, och när stackarn siktar på sin kompis gick en lärare förbi.

Läraren såg allting och det slutade med att min kompis fick kompis fick en prick i registret för olaga vapeninnehav.

Då beslutade jag mig för att aldrig använda soft air gun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor