Elander Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det är så att jag får min M36:a immorn och jag hade tänkt att ha soft air gun krig med en polare(eller min bror)så vad ska man ha för skydd typ?för asså typ kläder man har hemma+Finns det någon här som haft soft air gun krig utanför soft air gun bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Du ska främst ha skyddsglasögon, med skyddsglasögon kan du inte bli skadad. Sen gör det inte lika ont om du har en tjocktröja på dig. Allra bäst en Tjocktröja och jacka. Redigerad 8 mars, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men asså om man blir träffad i ansiktet där det inte är skydd...är inte det farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Klipp hål för ögonen i en mössa, sen sätter du på dig skyddsbrillor på det så ska det nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men asså om man blir träffad i ansiktet där det inte är skydd...är inte det farligt? Nej, det enda farliga stället är ögonen, det kanske inte är så jättebra att få ett skott i örat heller men...det är inte lika stor changs. Håll munnen stängd när du krigar för om du får på tänderna kan det göra riktigt ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men asså om man får upp i näsan då....? kan det inte hända något då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men asså om man får upp i näsan då....? kan det inte hända något då? Hur ska du lyckas bli skjuten upp i näsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men asså om man får upp i näsan då....? kan det inte hända något då? Gör så som jag sa, det funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur ska du lyckas bli skjuten upp i näsan? Haha, man får ju stå och trycka upp pistolen i näsan för att man ska lyckas med det, eller iallafall sikta på väldigt nära håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur ska du lyckas bli skjuten upp i näsan? Alt. 1 Han luktar på pipan och råkar trycka av. Alt. 2 Han blir skjuten underifrån och har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Alt. 1 Han luktar på pipan och råkar trycka av. Alt. 2 Han blir skjuten underifrån och har tur. Ja, det händer väldigt ofta under krig. Det var särskilt populärt under andra världskriget har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 OKOK men asså jag använder en M36 UZI och en pistol men hur långt ska avståndet vara?För att om ni inte svarar på detta så måste min kompis skjuta mig på benet efter varje meter jag går så jag kan känna och det blir smärtsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Ja, det händer väldigt ofta under krig. Det var särskilt populärt under andra världskriget har jag hört. Ännu populärare av Amerikanska "fredsbevarande" soldater i den pågående mellanöster konflikten. Undra vilken som var mest populär.. Elander, avståndet mellan dig och ditt "offer"? Skjut så nära ifrån du kan, då gör det ondast. Annars kan du försöka skjuta på känsliga ställen alt. oskyddade ställen. Redigerad 8 mars, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag petade in en Soft Air Gun kula i näsan en gång, fick pilla i 10 minuter innan jag fick ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jo men asså om man skjuter på den andra om den har jacka känns det då eller?//El=okänt Ander=man på grekiska =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jo men asså om man skjuter på den andra om den har jacka känns det då eller?//El=okänt Ander=man på grekiska =) Beror på vad det är för jacka, om det är vinterjacka känns det knappt. Bara smätter till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ok Men ni som krigat med soft air guns utanför bana...kan ni berätta om det så skulle jag vara tacksam//Elandrólon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varför håller man på med Soft Air Gun för. Min kompis hade med sig en sån på en klassresa och när han tog fram den siktade han på en kompis bara för att visa att han hade en soft air gun, och när stackarn siktar på sin kompis gick en lärare förbi. Läraren såg allting och det slutade med att min kompis fick kompis fick en prick i registret för olaga vapeninnehav. Då beslutade jag mig för att aldrig använda soft air gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag petade in en Soft Air Gun kula i näsan en gång, fick pilla i 10 minuter innan jag fick ut den Alltid lika effektivt att peta in något litet i näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur ska du lyckas bli skjuten upp i näsan? Min kompis blev det ... Han som sköt var kycket kortare ...hehe, såg rätt så kul ut när den fastnade där! on topic nu! Jag har haft krig lite då och då. Har bara ett par glasögon...det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts