kricke Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Skulle bara säga att GTA: SA kommer till xbox också så det spelar ingen roll vilken konsoll man har om man vill spela GTA... Bara liiite sen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har xbox hos min morsa ps2 hos farsan och min morbror har GC men Xbox äger GC har Zelda spelen Ps2 har vet ej vad :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Bara liiite sen va? Men har ju inte pga. att xboxen är kass utan att Sony och Rockstar hade ett avtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Xbox: Possitivt: + Snygg. Svart. Men ett glänsande grönt X + 1-8 olika kontroller efter vad man tycker (Själv tycker jag bäst om Xbox kontroller-S) + Kraftigast + Billig. Nu kan man ju hitta den för 1100. (Billigt för att vara så bra som en xbox är) + Om man vet vart man ska vända sig så kan man chippa dom väääldigt billigt. Jag chippade min för endast 500 kr. då fick jag det och han la in det. Och sen hårddisk 600kr han la in gratis. + Bra spel (klaga inte på att vissa spel kommer senare än till Ps2. Dom kommer ju nån gång iaf ) Xbox har Halo, Halo2, Midtown Madness 3. Ja säkert en massa andra som fins "Only For Xbox". Fast nu har ju Halo komme till PC, Men anars är det väll rätt lungnt. + Mp3-spelare. Man kan lägga in låtar och spela upp i vissa spel. + Jätte enkelt att (PIIP) med en chippad xbox. Sen så går det snabbt också. +. Mitt sista +: Jag har inga - om xbox. Redigerad 25 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Xbox positivt + Dubbelt så billigare att chippa xboxen än ps2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts