RadiuZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 PS2-kontrollen är bäst. Alla knappar och spakar ligger perfekt. X-boxen är stor o ful + att man måste köpa dvdkontroll för att de på DVD. Men den har hd o det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Fattar inte att alla tycker xbox är så fult? "oooh, den är stor! va FULT!" Hade den var 20% mindre hade alla tyckt den var skitsnygg! Personligen tyckerr jag, och alla andra jag känner att den är klart snyggare än ps2, speciellt crystal! Håller med om att handkontrollerna är obekväma i början,men det äår ju bara för att manb vant sig vid ps2´s handkontroller! Tycker att man inte ska yttra sig om vilken som är bäst om man bara spelat xbox hos en kompis två ggr, eller spelat det i butik! Kan hålla med om att det är dumt att man måste köpa till en adapter för att kolla på dvd, men man får med en handkontroll för samma pris som en handkontroll kostar till ps2, vilket man nästan måste ha! Naturligtvis får man tycka vad man vill, men har ni inget xbox ska ni inte yttra er, och haka inte upp er på storleken, det är vad man kan göra med den som är viktigast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Personligen tyckerr jag, och alla andra jag känner att den är klart snyggare än ps2, speciellt crystal! Det tycker jag med, PS2an ser så konstig ut liksom ovansidan är längre än under sidan om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag tycker konsoll är tråkigt. Mest för att spelen är så dyra. men till konsoll ska man ha bilspel, fps å sånt suger ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Kan hålla med om att det är dumt att man måste köpa till en adapter för att kolla på dvd, men man får med en handkontroll för samma pris som en handkontroll kostar till ps2, vilket man nästan måste ha! Man får med 1st handkontroll, både med xBox och PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag tycker konsoll är tråkigt. Mest för att spelen är så dyra. men till konsoll ska man ha bilspel, fps å sånt suger ... Håller inte med dig på den punkten. Vissa FPS fungerar minst lika bra på konsoll som på pc. MOH till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Sony har släppt ett nytt paket, 1 handkontroll, 1 DVD-Remote, 1 Minneskort för ungefär samma pris som 1½ Handkontroll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Världens sämsta jämförelse, du gav ju allt betyg utifrån DINA synpunkter. En jämförelse ska vara opartisk FFS. Jo, man blir nästan förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Man får med 1st handkontroll, både med xBox och PS2. Menade fjärrkontroll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Dom ända gångerna jag spelar X-box är när min kusin har LAN ibland. Då spelar man Halo 2 och några till. Om man spelar med Controller S så känns det ganska skönt att spela. Men min gammla trofasta PS2 som jag haft ända sen 2001 har gett mig så många leenden så den har en plats i mitt hjärta. Precis bredvid NES:en och Nintendo 64:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) 1. Hade den var 20% mindre hade alla tyckt den var skitsnygg! Personligen tyckerr jag, och alla andra jag känner att den är klart snyggare än ps2, speciellt crystal! 2. Kan hålla med om att det är dumt att man måste köpa till en adapter för att kolla på dvd, men man får med en handkontroll för samma pris som en handkontroll kostar till ps2, vilket man nästan måste ha! 1. Ja, vi hade tyckt att den var snyggare ifall den var 20% mindre.. Vad vill du få fram? 2. Man får med en handkontroll när man köper konsolen vilket du tydligen inte visste? Redigerad 15 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 1. Ja, vi hade tyckt att den var snyggare ifall den var 20% mindre.. Vad vill du få fram? 2. Man får med en handkontroll när man köper konsolen vilket du tydligen inte visste? 1. vad jag vill få fram är att storleken inte spelar någon roll ifall själva konsollen är snygg, vilket jag tycker den är, speciellt crystal! 2. läs mitt inlägg däruppe innan du börjar tjafsa om det du med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 1. vad jag vill få fram är att storleken inte spelar någon roll ifall själva konsollen är snygg, vilket jag tycker den är, speciellt crystal! 2. läs mitt inlägg däruppe innan du börjar tjafsa om det du med! 1. Håller inte med där men du får tycka vad du vill. 2. Jaha, ok. Missade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 1. vad jag vill få fram är att storleken inte spelar någon roll ifall själva konsollen är snygg, vilket jag tycker den är, speciellt crystal! 2. läs mitt inlägg däruppe innan du börjar tjafsa om det du med! Sådär, varför ska vi sluta "tjafsa"? Vi diskuterar med dig och klarar du inte av det har du inget på ett forum att göra, detta är ett diskussion forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Sådär, varför ska vi sluta "tjafsa"? Vi diskuterar med dig och klarar du inte av det har du inget på ett forum att göra, detta är ett diskussion forum. Men jag blir så jäkla irriterad när folk tar upp samma sak tre ggr! första gången jag svarade var det lugnt. andra gången blir jag lite småirriterad eftersom dom inte läste vad jag skrev, men tredje gången blir jag arg! Varför? gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Xbox positivt - man kan chippa den och lägga in brända spel/filmer/musik och spara på hårddisken. Dessutom lägga in emulatorer - Bäst prestanda på marknaden just nu - Snygg (crystal) - Xbox live Negativt - den låter som ett ånglok - Stor och tung Ps2 kan inte skriva nått om den eftersom jag inte äger en själv. men av det ja provat så leker xboxen ut ps2 på det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Man kan chippa en playstation med, och lägga in hårddisk (fast x-box har ju redan en så det är ju bättre). Sen kostar inte playstation online 60kr(eller nåt sånt) i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Man kan chippa en playstation med, och lägga in hårddisk (fast x-box har ju redan en så det är ju bättre). Sen kostar inte playstation online 60kr(eller nåt sånt) i månaden. Kan man lägga in en hårddisk i en Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kan man lägga in en hårddisk i en Ps2? Jopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Skulle bara säga att GTA: SA kommer till xbox också så det spelar ingen roll vilken konsoll man har om man vill spela GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts