vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Ja, måste ju lägga in mina åsikter då jag har båda två, och spenderat lika mycket tid på båda, vilket vissa inte har gjort! Playstation 2 + utseendet + spelen + kontrollerna + går att köpa "skins" som man kan sätta på! - går VÄLDIGT lätt sönder! - skev släde - första versionen låter mycket! andra versionen är tystare, men är ÄNNU skevare! - segt nätverk Xbox + Utseendet + styrkan + grafikkortet + går att ladda ner spel, vilket är positivt enligt snåla svin som mig själv! + går att spara sin favoritmusik i det inbyggda minneskortet. + inbyggt minneskort + bra ljud - stor - man måste köpa till en sak för att kolla på dvd. Men då man får med en fjärrkontroll för samma pris som en fjärrkontroll kostar till ps2(ett måste!) så är det ett svagt minus - xbox live kostar pengar varje månad(om man inte köper ett helt år på en gång, förstås.) sammanfattning: Ps2 är smidigare, men mycket skevare, går lätt sönder. Xboxet är mycket starkare och har fler finesser, men är för stor. Redigerad 11 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 PS2 positivt: de finns PS2 negativt: finns inget xbox positivt: finns inget xbox negativt: de finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det enda minus jag kan komma på till PS2 är att minneskorten bara finns på 8 MB om man vill ha Sonys orginal då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Är det inte ett minus att man måste köpa multitap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Skriv vilket som är bäst också.. alltså enligt er .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 + Gratis Onlinespelande Är det gratis onlinespelande? Till alla spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Världens sämsta jämförelse, du gav ju allt betyg utifrån DINA synpunkter. En jämförelse ska vara opartisk FFS. Redigerad 11 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ord, X-box kontrollerns ligger perfekt efter händerna vilket inte Ps-2:ans gör! W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Är det gratis onlinespelande? Till alla spel? Nej! Inte om det är ett "Massivt multiplayer spel" Som Everquest online ohc Finalfantasy online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 -Man kan lägga in olagligt nerladdade spel i hårddisken som företagen förlorar på. Är det dåligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Är det dåligt eller? -För företagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nej! Inte om det är ett "Massivt multiplayer spel" Som Everquest online ohc Finalfantasy online spel Så "vanliga" spel, såsom Killzone, Need för speed etc (som går att spela online) är gratis att spela online? Om man har nätverksadapter alltså...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Så "vanliga" spel, såsom Killzone, Need för speed etc (som går att spela online) är gratis att spela online? Om man har nätverksadapter alltså...? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Japp! Det är ju klart positivt.. jag har hört att det ska vara en massa jobbiga registreringsgrejor innan man kan lira online, hur är det med det?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det är ju klart positivt.. jag har hört att det ska vara en massa jobbiga registreringsgrejor innan man kan lira online, hur är det med det?... Jag fixade det för 2 år sen,då var jag 12 år gammal, Jag klarade det ganska bra, Det är inte svårare an att registrera sig på lunarstorm...(Urk) men det svåra för mig var att jag inte visste hur man satte i Internet-kabeln i D-linken,,, :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Playstation 2 + Gillar utseende både på konsoll och på dosor. + Många titlar att välja på där inkluderat några av dom bästa: MGS, GTA och Hitman + Innbygd dvd - Litet minne på minneskortet - Fläkten kan leda en till vansinne ibland - Grafikortet har till viss del föråldrats. Själv tycker jag att grafiken är ganska okej men det skulle vara trevlig med Xbox-prestanda på grafiken. Xbox + Många bra titlar men inte dom som tilltarar mig mest. Nästan all spel som finns till Xbox finns ju även till ps2. Tråkigt bara att spel Fable och Halo2 inte släpps till ps2 + Större utbud på onlineartiklar + Innbyggt minneskort och dvd + Grafiken - Utseendet ser förjävligt ut - Klumpiga dosor Min personliga favorit är ps2. Redigerad 11 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag fixade det för 2 år sen,då var jag 12 år gammal, Jag klarade det ganska bra, Det är inte svårare an att registrera sig på lunarstorm...(Urk) men det svåra för mig var att jag inte visste hur man satte i Internet-kabeln i D-linken,,, :"> För mig var det en jävla massa skit med Central Station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag fixade det för 2 år sen,då var jag 12 år gammal, Jag klarade det ganska bra, Det är inte svårare an att registrera sig på lunarstorm...(Urk) men det svåra för mig var att jag inte visste hur man satte i Internet-kabeln i D-linken,,, :"> Tjockt! Vilka onlinespel bör man skaffa då? Billiga, och var hittar man nätverksadapter billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tjockt! Vilka onlinespel bör man skaffa då? Billiga, och var hittar man nätverksadapter billigast? Killzone Tony hawk's Underground 1/2 Need for speed underground 2 3 sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har THUG 1, men inte nätverksadapter. Kostar de över 300:-? har sett dem för 300:-, men det är lite väl mycket tycker jag. Men så är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts