Arman Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Somna framför TV:n... jag? Aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 I mitt rum glor jag på tv, och då ligger jag oftast i sängen, så jag somnar i sängen medans jag kollar på TV... ganska ofta liksom, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har hänt någon enstaka gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har väl hänt nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Inte konstigt att man somnar. Ska vi säga till honom att han gör fel? Kanske det. Blir en annorlunda syn för grannen att se honom sitta på golvet och glo på en soffa i 2 timmar. Men vem vet, kanske nya modet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej, det har aldrig hänt. Möjligtvis någon gång, men... NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Såklart somnar man i soffan, framför tv:n, när man är riktigt trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det har hänt Jag har märkt en grej att varje gång jag kollar på tv på natten ganska sent, då blir det ungefär som en hypnotisk känsla man sitter och stretar emot för att inte somna sen så märker man att det blir reklam då *DUNK* säger det, så stensover man så vaknar man typ 1 minut efter att det är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kom på att det fan hade hänt! Fast det var typ ett på natten, när jag såg på en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mystiskt. Jag brukar aldrig somna om jag tittar på TV på natten. Men på dagen händer det ofta att jag slumrar till. Kan bero på att jag vänt dygnet nått förskräckligt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kan hända ibland. Oftast isf efter skolan då jag ibland är väldigt trött. Vote: Det har hänt nån/några gång/gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mystiskt. Jag brukar aldrig somna om jag tittar på TV på natten. Men på dagen händer det ofta att jag slumrar till. Kan bero på att jag vänt dygnet nått förskräckligt dock. Men det är väll för att du är vampyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Kan hända ibland beror på vad klockan e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 och ibland så går ju filmerna i direktsändning och då kan man ju inte spola tillbaka. Nej det finns inga filmer som går i direktsändning. Skulle vara rätt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nej det finns inga filmer som går i direktsändning. Skulle vara rätt svårt. Du fattar vad jag menar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag somnar aldrig framför TV´n. Det har hänt, men det var flera år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Vote:Ja, Om jag kollar på TV mitt i natten och är trött. ganska ofta typ varanan natt:P Redigerad 10 mars, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts