Foo Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ja, svara på! Själv brukar jag sommna i soffan när jag tittar på TV mitt i natten och är jättetrött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Null Vote Brukar somna när jag kommit hem efter skolan och ser på Simpsons och så, brukar somna i pausen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Man är ju inte kas presis!!! har aldrig somnat kommer aldrig somna heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Brukar inte vara så trött....så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har hänt ett par gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Ja, Om jag kollar på TV mitt i natten och är trött Sist det hände var natten som va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Om det är ett tråkigt program. Igår kväll tittade syrran på Big Brother och jag låg i soffan och väntade på att morsan skulle bli klar med datorn. Resulterade i att jag somnade och missade Mythbusters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har hänt en gång, klockan var fem på natten och jag kunde inte somna, men så fort jag satte på teven totaldäckade jag i pausen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Händer ganska ofta... Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Aldrig hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag somnar ofta framför TV:en speciellt när min farsa kolar på någon fransk jävla film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mjo, har aldrig hänt hemma (Vad jag vet), men däremot i skolan så har vi nån dum "tradition" att alltid kolla på nyhterna innan vi planerar dagen och börjar jobba, och då har man väll somnat nån gång om man vart extra trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ovanligt.. men alltid när man kollar på dvd med nån polare så somnar jag.. Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Somnar lite för ofta framför soffan . brukar alltid somna när jag tittar på film så när man vaknar så måste man spola tillbaka. och ibland så går ju filmerna i direktsändning och då kan man ju inte spola tillbaka. fast en gång så behövde jag inte spola tillbaka när jag såg på en film. somna i en timme och vaknar så har det inte hänt något, kass film . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Somnar lite för ofta framför soffan . På golvet då menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Jag brukar somna i soffan inte framför EDIT : funny va snabbare.. Redigerad 8 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 På golvet då menar du? Tror det.. Brukar vara spännande att kolla på en soffa i flera timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tror det.. Brukar vara spännande att kolla på en soffa i flera timmar Äter du popcorn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tror det.. Brukar vara spännande att kolla på en soffa i flera timmar Inte konstigt att man somnar. Ska vi säga till honom att han gör fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) På golvet då menar du? Opsi . när ändå ämnet är igång så somnar jag i soffan och vaknar på golvet, sant! Redigerad 8 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts