Crouching.tiger Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Innan ni säger nåt, jag har redan sökt på forumet. Jag är på uppdraget "Vertical Bird" där man ska sno ett jetplan (Hydra), skjuta några fiendeplan och tre båtar. så långt är allt bra. sen ska man flyga till sin flygplats i öknen och landa det satans planet. NEJ! jag misslyckas varje gång. jag vet att man ska dra den högra spaken bakåt eller framåt för att ställa det i "svävarläge", jag tror det är bakåt, men det är ändå för hög fart, så jag kör av banan hela tiden och kraschar. Så vad/hur ska jag göra? jag går ut och köper bröd så länge, och när jag är tillbaka bör ni ha svarat på min fråga, annars får ni med mig att göra Redigerad 8 mars, 2005 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Måste du köra i hög fart do? ja va i "svävarläge" hella tiden på de uppdraget för ja visste inte att de kunde gå så fort då:"> O ja klara de direct Redigerad 8 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Man drar väl spaken bakåt (mot sig) då? EDIT: skit samma, jag klarade det tack för hjälpen! Redigerad 8 mars, 2005 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag vill inte verka petig men...läser ni inte informationen som dyker upp på tv-rutan? så fort man hittar något nytt får man ju alltid information om hur man hanterar fordon, vapen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Om du inte han läsa det så kan du pausa och trycka på brief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts