mickemannen Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Tänkte anordna en liten tävling där atta som kört racet tar bild på sitt resultat och lägger upp här.. mitt nuvarande rekord är 2 min och 16 sekunder men jag har ingen bild just nu edit: bättrade till 2:11 nu 2:10 nu... Redigerad 8 mars, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tänkte anordna en liten tävling där atta som kört racet tar bild på sitt resultat och lägger upp här.. mitt nuvarande rekord är 2 min och 16 sekunder men jag har ingen bild just nu edit: bättrade till 2:11 nu 2:10 nu... Dam Rider är det den vid Las Venturras när man kör med en FCR? Fast jag kan inte titta vad jag fått nu för jag spelar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej, man kör NRG 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej, man kör NRG 500 Sorry jag blandade ihop det racet med det andra motorcykel racet i Las Venturras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 2:07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts