saffecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Det funkar inte att prata med nån kompis då. Jag hör han men han hör inte mig. Micen funkar i andra program. VA FAN SKA JAG GÖRA Äditt: Fel forum. Redigerad 8 mars, 2005 av köttis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varför svarar ingen bög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varför svarar ingen bög. Håll käften, din tönt... ingen kanske kan hjälpa dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varför svarar ingen bög. Varför vill du bara att bögar ska svara? Bara för att man gillar att pula upp saker i rektum är man inte klokare än andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varför svarar ingen bög. Du som sa att du skulle lämna gta-sajten, pytt du ville f*n bara ha uppmärksamhet! tror ingen vill svara när du säger bög... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Muppen (sikora): W0rd! du kan dra igen din köttbit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Du är nog bög själv för du pallar inte ens vänta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varför svarar ingen bög. Du är ju bra jävla omogen du.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Du är nog bög själv för du pallar inte ens vänta. Jo... eftersom bögar är otåligare än andra? Låser denna tråden, köttis passar språket, annars åker han på varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts