P1rsson Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 För en tid framåt har jag bytt mitt xbox mott ett ps2 med en kompis, endast för att jag tröttnat på xbox spelen och ville lira San andreas. Nu hoppas jag självklart det är så bra som alla säger. Men vad har ni för tips om vad jag borde/inte borde göra nu i början eller ska jag bara spela igenom uppdragen? Något speciellt att tänka på? Eller bara lira på och ha kul?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker bara du ska lira på och efterhand upptäcka hur mycket kul gta SA har att erbjuda . Man upphör aldrig att förvånas över hur mkt det egentligen finns utöver uppdragen att göra i SA. Ledsnar man på uppdragen är det ju bara att åka runt i något fordon och härja, eller bara skjuta sönder allt och alla tills man vill göra något annat. Ha det så kul! Redigerad 8 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 För en tid framåt har jag bytt mitt xbox mott ett ps2 med en kompis, endast för att jag tröttnat på xbox spelen och ville lira San andreas. Nu hoppas jag självklart det är så bra som alla säger. Men vad har ni för tips om vad jag borde/inte borde göra nu i början eller ska jag bara spela igenom uppdragen? Något speciellt att tänka på? Eller bara lira på och ha kul?! Det du absolut inte får göra det är att fuska. Det är tråkigt och jag gillar inte fuskare och en annan sak du behöver tänka på är att inte åka till San Fierro utan att ha sparat innan. Jag hade klarat många uppdrag på radd och mycket skott på mitt favoritvapen. Men jag simma över till San Fierro och jag fick fyra stjärnor efter mig Så spara innan du åker til San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ja, du borde inte åka till de andra öarna för då skjuter polisen ner dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Spela och ha kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Klara alla story uppdrag i spelet, när du har gjort det börja ''leka'' och gör vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kör lite rampage(då menar jag att döda ooch skjut lite så du får många poliser efter dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Lool fick du spelet nuu??? ehh , efterbliven;) haha.... ,,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Lool fick du spelet nuu??? ehh , efterbliven;) haha.... ,,.... Vad är det som säger att han är efterbliven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Lool fick du spelet nuu??? ehh , efterbliven;) haha.... ,,.... "Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! " Du är högst 14 år, och du verkar ju inte ens veta vad efterbliven betyder, så du ska bara hålla käften istället för att vara kaxig. Det räcker med 1 punkt, tack. Högst 3. Och du vet tydligen inte vad lol betyder heller. Så håll käften istället för att andvända det också. Super. Ontopic: Dra ut på spelet... Spela inte bara igenom spelet, leta igenom staden du har först. Jag gjorde misstaget att köra storyn hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tack för svaren! Nu har jag satt i spelet i spelstation å ska börja lira lite lätt och upptäcka världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ha! Samma dag som du får det har jag klarat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ett tips! när du kommit till LV, åk till Grustaget "Hunter quarry" eller vad de heter.. när du ä där skriv in fusket så du får en fyrhjuling som finns på GTAsajten.com när du har gjort de åk om kring där o gör massa trick b.l.a frivolt me fyrhjulingen hur kul som hällst! hehe ja tycker de iaf men om du inte vill fuska åk till nån bondgård (Ä inte säker men ja tror den finns ityp vid "Fern ridge") tror nämligen de står en fyrhjuling där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Lool fick du spelet nuu??? ehh , efterbliven;) haha.... ,,.... Medlem varnad och avstängd i 3 dagar tills vidare. Varför? Cortez superba inlägg säger det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bara en fråga, när kan jag köpa kläder? Har precis gjort ett uppdrarg som hette ngt med "cleaning the hood" men jag kan fortfarande inte hitta några afförer att köpa kläder i. Jag har klippt mig och fixat tatoos och jag åker dit där det enligt kartan ska finnas klädesafförermen hittar inget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Spela vidare bara så kommer du att hitta det! Oroa dig inte kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bara en fråga, när kan jag köpa kläder? Har precis gjort ett uppdrarg som hette ngt med "cleaning the hood" men jag kan fortfarande inte hitta några afförer att köpa kläder i. Jag har klippt mig och fixat tatoos och jag åker dit där det enligt kartan ska finnas klädesafförermen hittar inget :'( Första gången man köper nya kläder är ju i ett av de första uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det du absolut inte får göra det är att fuska. Det är tråkigt och jag gillar inte fuskare och en annan sak du behöver tänka på är att inte åka till San Fierro utan att ha sparat innan. Jag hade klarat många uppdrag på radd och mycket skott på mitt favoritvapen. Men jag simma över till San Fierro och jag fick fyra stjärnor efter mig Så spara innan du åker til San Fierro Jo fuska saden.... Men spara inte med fusken. Fixa "jag kan åka på vattnet med bilen" fusket, spawwna fram alla sorters fordon, Byt skin, kolla in JETPACK!!! Ps Glöm inte hälsa på polarna i Area 69! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts