aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag tycker dom jobbar rent utsagt PISS DÅLIGT. Det finns alldeles för få poliser i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej, tycker de gör ett bra jobb, det är det att de är för få som är grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Dom jobbar väll okej. voté: ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Dom jobbar superbt! Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 De kunde ju jobbat bättre om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Lite få alternativ? Polisen arbetar så gott dom kan. Att det finns för få poliser i Sverige beror inte på dom nuvarnade poliserna, utan att det inte är tillräckligt många som söker till polisskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag tycker poliser jobbar bra. Men det finns för få, jag bor i en by som heter Åkersberga det bor ungefär 30 000 om inte mer här. Och antalet polisbilar som patrullerara i denna by är ungefar 2-4 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote:nneeejj, man kan inte gå säkert kl 5 på eftermiddan i malmö centrum.Ungdomar blir rånade på jackan och mobiler och polisen finns inte ens att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Staten i detta fall (Sosse skitarna) lägger inte ut pengar till rätt ändamål dvs de skär ner på militär, polis och sjukvård m.m. och det roliga är att man aldrig fattar var alla skattepengar tar vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote : Nej Man ska känna sig säker med poliser , jag känner mig osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det är delat, vissa poliser gör det de ska, andra går överdrift. Poliser som dunkar folk's huvuden mot väggar så de börjar blöda(trots att denna arresterade är helt lugn, och inte gör motstånd.), och andra poliser ser det, men rapporterar det inte, för imellan vissa poliser i Sverige finns det nåt kallat "kåranda". Men men de som gör det de ska, de poliserna är jag väl nöjd med. Hoppas vi får se fler av dom... Sen vill jag bara säga att folk här i Sverige inte bryr sig om nån annan än sig själv. I alla fall i Stockholm. Jag menar, folk blir ju påhoppade på bussar, och folk som ser det, skiter fullständigt i det och glor ut genom fönstret som inget händer? Fega jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jo, monga syftar på att dom bara är för få. Det holler jag till 100% med om men lixom ringer man om att det har vart inbrot, dom bryr sig knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Ja .. Om det var mer skulle man inte kunna göra roliga grejjer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Småstads poliser jobbar nog bra, men dom i "Den kungliga hufvudstaden" är helt värdelösa, Extremt med övervåld, ägnar sig åt fel saker, tex så slår dom på allt dom kan mot klottrare och läger mord och våldtäkt + liknande grova brott åt sidan för att dom har uppfattningen att klottrare är fega skitar som ingen klagar om man misshandlar . Fast jg kan iofs hålla med om att Poliserna är trevligare än väktarna, dom har knappt några befogenheter, men tror att dom är typ SÄPO eller nått och bryter mot en massa regler om vad dom får och inte för göra, och folk tittar bara åt ett annat håll när dom gör det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 De jobbar väl bra Vote: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag gillar ju inte poliser så mkt pga att dom har att dom gjort så att jag fått böter osov.. Men men dom gör bara sitt jobb. Jo jag tycker faktiskt att dom gör ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 .vote: Nej det finns tillräckligt många poliser men dom har fått sina prioriteringar helt åt helvete jag har inget emot poliser som jagar riktiga brottslingar.. men så som dom håller på i dagens läge så bla bla bla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tycker att svenska polisen gör ett mkt bra jobb med tanke på att dom har brist på folk, och ni som säger att dom gör ett dåligt jobb pågrund av att folk kan bli rånade mitt på dan etc etc etc, varför blir inte ni poliser då? Sluta klaga för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tycker att svenska polisen gör ett mkt bra jobb med tanke på att dom har brist på folk, och ni som säger att dom gör ett dåligt jobb pågrund av att folk kan bli rånade mitt på dan etc etc etc, varför blir inte ni poliser då? Sluta klaga för helvete. Stör mig på folk som säger åt en att sluta klaga. Så om saker inte står rätt till ska man bara sitta på arslet och titta på? Har ingen åsikt om polisernas jobb, vet för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vet för lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts