GTaJäGaReN Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) NÖdvändigt?? Ditt inlägg var onödigare... Han kanske sökte och tänkte inte på att tråden var gammal? Det brukar hända mig, men jag brukar lycklitvis upptäcka det i sista sekunden. Om det räknas som en onödigt uppdragelse av en tråd kommer antagligen en mod/admin att stänga den. Det behövs inte flera kommentarer av olika medlemmar som säger "Men ååååh onödigt!!" "jeffla neeerd soek!!" etc Redigerad 17 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) NÖdvändigt?? Vadå nödvändigt? EDIT: Jag tänkte inte på hur gammal tråden var men spelar det nån roll? Redigerad 17 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha,bästa NRG-500 är ju den som saknar motor! Ser för jävlig ut... hade en sån i mitt garage i SF tills en bugg gjorde att alla mina fordon försvann ur garagen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag vill ha den special-byggda nrg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha,bästa NRG-500 är ju den som saknar motor! Ser för jävlig ut... hade en sån i mitt garage i SF tills en bugg gjorde att alla mina fordon försvann ur garagen... :'( Vart hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag lyckades.. Trodde jag allafall.. Jag hade den och körde in i ett garage i tredje stan.. Den lyckades sava alla avgasrör men inte hur den var... det var bara modelen jag lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vart hittar man den? Jag hittade den vid Hamnen i SF, där vid lyftkranen. Det var egentligen bara en bugg, men det såg ändå fult ut! Allt som var mellan hjulen var sitsen och bensintanken! Så kolla bara nu som då,kanske kommer i nått skede för dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts