mickemannen Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Den stegrar endast bara på racen den stegrar ej när man har sparat den i garage eller liknande. offtopic:det finns två NRG-500 i ett parkeringshus i LS så man kunde få den från början Den slutar gasresa om man ramlar eller kliver av den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Finns ochså en nere i hamnen i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nu e jag här!!! gå in på uppdragen där det visas på bilden...välj uppdraget ''little loop'' om du ser att NRG:n har avgasrör på båda sidorna om bakdäcket så e det rätt...men om den bara har på ena sidan så hoppa av hojen och vänta till tiden e slut och ta uppdraget igen till du hittar den!!! när du har hittat den så kör till ett garage o täll den där,hoppa av,vänta tills tiden e slut och sen spara nånstans.. sen testa NRG-500(den Nya) Du måste vara rätt långt innan du kan köra dessa uppdrag..i san fierro nånstans tror jag Jag är på tredje banan och jag har kollat på de stället, men hittar inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag är på tredje banan och jag har kollat på de stället, men hittar inget! Sök noga, annars är det väl bara å gå därifrån, och komma tillbaka, seg på å spawna kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Den finns precis bredvid "Lyftkranen" (Där man exporterar bilar) i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Den finns mellan några hangarer på San Fierros flygplats också Edit: kanske var old news, jag vet inte Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Den finns mellan några hangarer på San Fierros flygplats också Edit: kanske var old news, jag vet inte Han frågade ju, då kan det inte vara "old news" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Den finns precis bredvid "Lyftkranen" (Där man exporterar bilar) i SF. Mer exakt, brevid den där stora "gropen" vars båtar åker in, fast det är tomt på vatten där nu, det finns några kontainrar brevid den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Den spawnas endast på 3 ställen och kan finnas genom race på 2 ställen spawn 1: garagehus i södra los santos; på högsta och andra åningen (åk upp i backen norr om stadium i ls och första höger sen in i garaget= spawn2: om du kommer norrifrån (ganska långt bort) och åker söderut på SF airport mellan den mest och näst sydöstra (oöppnade) hangarerna spawn 3: vid torrdockan i hamnen i SF (när du kliver på öppnas ett check-point-uppdrag) [om du inte flyttar markant på den innan du kliver på] RaceSpawn1: Dam Rider i san fierro RaceSpawn2: blabla-ring i los santos [öppnas efter men man kommit till las venturas] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag hittar inte hojen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vattenskoterotade fel jag har hittat den men den har fyra avgas rör på vardera sida och 2 eller 1 avgas rör under lycktan e de dem du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den har jag vetat länge men ni pratar ju om nån annan ocklså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja mercedes dom pratar om nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja det fattar ja väl eller ä ja dum i huvidet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Mer exakt, brevid den där stora "gropen" vars båtar åker in, fast det är tomt på vatten där nu, det finns några kontainrar brevid den också Det borde komma in båtar där också då och då, lite tråkigt, inte så realistiskt att det aldrig åker in båtar där. Men det är kul att åka där även utan nrg500 tävlingen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Lite ot nu men när vi ändå håller på att snacka motorcyklar. vart finns FCR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Lite ot nu men när vi ändå håller på att snacka motorcyklar. vart finns FCR? Jag kan inte lägga upp bilder bara för att upl.silentwhisper är en jävla bög sida, men det bästa sättet är att få alla silvermedaljer på motorcykelskolan i LV Redigerad 28 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Själv föredrar jag att köra utan motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När jag hade klarat guld på alla i motorcykel skolan så stod det en sån där utanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När jag hade klarat guld på alla i motorcykel skolan så stod det en sån där utanför... NÖdvändigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts