Shady_4_life Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hej hittade en special byggd NRG i helgen ..jag undrar om nån annan har hittat den?? vad e speciellt med denna nya NRG`??? joo...den e snabbare ,har 6st avgas rör ,istället för 4st ,bättre kör-känsla kankse nåt mer?! så..om ni undrar var den finns..skriv !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Can i eat it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Bild och var är den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Bild och var är den?! Ok....vet ni dom racen man kör??det finns en i varje stad..typ i LV så e det en på flygplatsen...på kartan ser det ut som en svart vit flagga!!! du ska till ett sånt race i Los Santos...ge mig en blank karta på LS...så prikar jag ut exakt var det e!!! här e bild(lägg märke till att där e fler avgasrör där bak!!!!! PS.bry er inte om att det står en etta där bak....det e ändrat till 46... skicka kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ok....vet ni dom racen man kör??det finns en i varje stad..typ i LV så e det en på flygplatsen...på kartan ser det ut som en svart vit flagga!!! du ska till ett sånt race i Los Santos...ge mig en blank karta på LS...så prikar jag ut exakt var det e!!! Karta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thunder fart Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Du vet att varje gån man hitta en NRG-500 så ser dom olika ut?? har hitta dom med ett avgas och dom med fyra plus i alla möjliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Peka ut den snart eller va då? Kanske dredan hittat den kommer j ihåg:S ... Peka ut den iaf.. .:D:::.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Peka ut den snart eller va då? Kanske dredan hittat den kommer j ihåg:S ... Peka ut den iaf.. .:D:::.. Nu e jag här!!! gå in på uppdragen där det visas på bilden...välj uppdraget ''little loop'' om du ser att NRG:n har avgasrör på båda sidorna om bakdäcket så e det rätt...men om den bara har på ena sidan så hoppa av hojen och vänta till tiden e slut och ta uppdraget igen till du hittar den!!! när du har hittat den så kör till ett garage o täll den där,hoppa av,vänta tills tiden e slut och sen spara nånstans.. sen testa NRG-500(den Nya) Du måste vara rätt långt innan du kan köra dessa uppdrag..i san fierro nånstans tror jag Redigerad 8 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Fan de e sant.. vanlig NRG stegrar inte när man gasar från stillastående, men den som man får när man kör race gasreser den har effektivare bromsar också. den gör ministoppie varje gång man bromsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Går det att få tag i den som gasreser på något sett? Testade att åka och spara den i garaget men den var inte kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Går det att få tag i den som gasreser på något sett? Testade att åka och spara den i garaget men den var inte kvar. Skumt vet inte vad du ska göra, men nu har jag bevis på min lilla upptäkt...Mickemannen testa igen tills det funkar, det e det ända rådet jag kan ge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Skumt vet inte vad du ska göra, men nu har jag bevis på min lilla upptäkt...Mickemannen testa igen tills det funkar, det e det ända rådet jag kan ge Vill ju ha den annars också. Den är ju så skön! Lite svårt att rejsa med den bara, så fort man ska accelerera ifrån de andra drar den på bakhjulet och man måste bromsa försiktigt annars drar den på framhjulet och börjar snurra runt och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 E de den man kör på de där uppdraget på motorcykelskolan eller?? de där uppdraget när man ska hoppa och ställa sig på bakhjulet direct? för när ja körde de uppdraget drog den upp på bakhjulet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 E de den man kör på de där uppdraget på motorcykelskolan eller?? de där uppdraget när man ska hoppa och ställa sig på bakhjulet direct? för när ja körde de uppdraget drog den upp på bakhjulet! Hoppas det inte är den. Jag hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Ja gillar den [OFFTOPIC] GTA_PIMP kan du PM:a mig din msn? Redigerad 8 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pigani Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Asså grejen e ju, när man kör i rejset så stegrar vilken som helst som satan varje gång man drar i gasen men om man trillar av/hoppar av så försvinner stegrings egenskaperna och stoppie egenskapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Asså grejen e ju, när man kör i rejset så stegrar vilken som helst som satan varje gång man drar i gasen men om man trillar av/hoppar av så försvinner stegrings egenskaperna och stoppie egenskapen Mm jag märkte det efter ett tag synd som fan asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[sHad0w] Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag tycker den är edentisk med den vanliga NRG:en. Dessutom så är bilden på motorcykel från GTA:SA Guiden så att det finns et OMBYGGD NRG är ganska osannolikt. En kompis till mig sa att när var ute och körde i öknen så fick han syn på en 450cc svart cross. Jag typ, ''säkert''. Men han käfta emot och sa att han har sett en kolsvart cross i öknen. !BULLSHIT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 450 cc cross e väll ganska svårt å få reda på.. det han såg var nog en mörkblå cross i mörkret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Går det att få tag i den som gasreser på något sett? Testade att åka och spara den i garaget men den var inte kvar. Den stegrar endast bara på racen den stegrar ej när man har sparat den i garage eller liknande. offtopic:det finns två NRG-500 i ett parkeringshus i LS så man kunde få den från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts