Crouching.tiger Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag har börjat höra på rap, och vill mörda alla som mobbat/mobbar mig, men det har jag fått från Jack The Ripper! Nae, Jack Uppskäraren dödade prostituerade, som jag inte tror mobbade honom. han gjorde det för att han var ond helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Nae, Jack Uppskäraren dödade prostituerade, som jag inte tror mobbade honom. han gjorde det för att han var ond helt enkelt Nja, halvrätt. Vill inte framså som en besserwiser (stavning?!) Men jag har för mig att anl. till hans mord på prostutuerade...pust långt ord dessuton säkert felstavat... var det klassiska, att det var en avisande morsa eller nåt så tog han ut det på alla kvinnor vilket i detta fall blev, jag säger det rakt ut: horor för det var ingen som bryde sig lika mycket om att utreda sånt... Har för mig att det stod nåt sånt i boken jag läste... Edit: Jag menar att han ansåg sig nog utstött av kvinnor.. Redigerad 14 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts