YoliT Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vote: Nej aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tror aldrig jag har känt mig konstig.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag har börjat höra på rap, och vill mörda alla som mobbat/mobbar mig, men det har jag fått från Jack The Ripper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har typ ibland när jag gått på stan känt som om jag kan dra fram en pistol med ljuddämpare och sätta autosikte i någons huvud och skjuta. Det känns som om det inte skulle göra något. Det är ju hemskt. Jag brukar inte spela på typ en vecka då, då går det bra sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag glömde berätta att spelet gör mig annorlunda. Speciellt nä jag ser något som nån har sprayat. Då har jag en känsla av att gå fram till spraymålningen (Tagen) och spraya över. Fast jag inte har sprayburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har typ ibland när jag gått på stan känt som om jag kan dra fram en pistol med ljuddämpare och sätta autosikte i någons huvud och skjuta. Det känns som om det inte skulle göra något. Det är ju hemskt. Jag brukar inte spela på typ en vecka då, då går det bra sen Lås in dig själv för allas bästa , Ladda med massor av GTA spel så klarar du dig där resten av livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag tycker det är kul att skjuta huvudet men avsåga shotgun Men jag får aldrig någon lust för att göra det i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) VOTE: Ja. Ofta Jag känner mig pigg och glad Redigerad 12 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 VOTE: Ja. Ofta Jag känner mig pigg och glad Adrealin kick av GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Adrealin kick av GTA SA? Mabye mabye not. It's so funny i feel sprallig. (hur många här är 9 och inte kan engelska?) bra då behöver jag inte översätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Mabye mabye not. It's so funny i feel sprallig. (hur många här är 9 och inte kan engelska?) bra då behöver jag inte översätta Jag blir bara seg av GTA SA , eller sugen på att äta nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag brukar inte känna mig konstig.. Blir piggare av och spela SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Lås in dig själv för allas bästa , Ladda med massor av GTA spel så klarar du dig där resten av livet Sitter på mitt rum nu, inlåst...har börjat göra sönder möbler pga att jag blir helt galen...snälla nån hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Sitter på mitt rum nu, inlåst...har börjat göra sönder möbler pga att jag blir helt galen...snälla nån hjälp mig! Sluta spela! Grymt öde men GTA SA verkar inte vara gjort för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vote: Nej, aldrig. Ingen kommentar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Om man påverkas av spel e man ju slut i huvvet.... asså som i gta... man spelar de.. så tror man att man själv kan gå ut o massmörda folk o bara ta en bil o åka ett tag så försvinner polisen... då e man helt slut i huvvet... orka skylla på spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Om man påverkas av spel e man ju slut i huvvet.... asså som i gta... man spelar de.. så tror man att man själv kan gå ut o massmörda folk o bara ta en bil o åka ett tag så försvinner polisen... då e man helt slut i huvvet... orka skylla på spel Om du reagerade på HipHopDevil så är han nog ganska ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har bara börjat gillat lite country musik Vote : Nej aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vote: Nej, aldrig Jag känner mig som vanligt efter jag spelat GTA SA bara att jag har lust att åka till las vegas med country musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts