Pollmannen Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Inledning: Anledningen till att jag gjorde denna undersökningen var för att hur många som känner sig att de spelat för mycket GTA: San Andreas och sedan tänker på otäcka grejer efteråt... såsom att hugga någon med en kniv, slå ner någon på gatan eller liknande... Vi har alla sagt att incidenterna i USA kom, och påverkades av våldsamma dataspel, såsom Grand Theft Auto... Undersökning: Har du känt dig annorlunda efter spelstunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag har märkt att jag blir väldigt agresiv och börjar slå sönder min lägenhet när jag har spelat en stund. - Nä, nu ska jag gå och sno en bill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Psykopater.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har hänt någon gång när jag använde motorsågen för att döda nån. fick liksom en äcklig bild i huvudet av det. tycker inte om att göra groteska saker som man kan göra på vissa spel, äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej då är man störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har aldrig känt nåt sånt konstigt tror jag. Det enda som har hänt är att jag har slagit sönder 3 ps dossor pga, jag inte lyckades på uppdrag i Vice city & SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 När jag raderade en spar fil av misstag slog jag mig själv i huvudet och käkade upp ett halv stearinljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej men jag har märkt att minna kompisar har börjat bli mer som ett gangsta gäng och gå runt med knivar och starta gängkrig! med nävarna såklart mot en annan skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det har blivigt lite annorlunda för mig. Jag har börjat gilla en ny sorts musik nämligen country. Det hade jag aldrig trott innan jag började spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har hänt en gång att jag blivit mer aggressiv,när jag spelade vc. Jag högg ner en snubbe med motorsågen och undrade hur det skulle kännas på riktigt. En ång blev jagf riktigt sugen på att prövca det, men gjorde inget. Förutom det: nothing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag har inte förändrats ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tror nog alla har tänk ''Undra hur det känns'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Nej, aldrig... Har aldrig känt mig konstig/annorlunda efter jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Nej, aldrig... Har aldrig känt mig konstig/annorlunda efter jag spelat. Vote: Nej, aldrig enda nya är att jag diggar country musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Nej, aldrig enda nya är att jag diggar country musik Samma här! Vote:Nej, aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Vote: Nej, aldrig enda nya är att jag diggar country musik Jag också. Annars känner jag aldrig av någonting. Redigerad 8 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote:Nej, aldrig Ingenting som jag själv har märkt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ibland efter att jag har spelat och går ut är jag ganska agressiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det har blivigt lite annorlunda för mig. Jag har börjat gilla en ny sorts musik nämligen country. Det hade jag aldrig trott innan jag började spela Samma här men det är enbart positivt. jag känner mig aldrig särskilt aggresiv efter att ha spelat SA, men det är klart man känner sig annorlunda när man typ har klarat ett nytt uppdrag eller upptäckt något nytt. då är man jädrans nöjd, glad och stolt över sig själv. men så är det ju med alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, kanske har känt att action filmer inte är så häftiga, eftersom mkt ballare grejer finns i gta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts