Jump to content

Gör spelet dig annorlunda på något sätt?

Har du känt dig annorlunda efter spelstunden?  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

omrostning_272500_0.png

Inledning: Anledningen till att jag gjorde denna undersökningen var för att hur många som känner sig att de spelat för mycket GTA: San Andreas och sedan tänker på otäcka grejer efteråt... såsom att hugga någon med en kniv, slå ner någon på gatan eller liknande...

Vi har alla sagt att incidenterna i USA kom, och påverkades av våldsamma dataspel, såsom Grand Theft Auto...

Undersökning: Har du känt dig annorlunda efter spelstunden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest Cyper

Har aldrig känt nåt sånt konstigt tror jag. Det enda som har hänt är att jag har slagit sönder 3 ps dossor pga, jag inte lyckades på uppdrag i Vice city & SA -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har blivigt lite annorlunda för mig. Jag har börjat gilla en ny sorts musik nämligen country.

Det hade jag aldrig trott innan jag började spela

Samma här :lol: men det är enbart positivt.

jag känner mig aldrig särskilt aggresiv efter att ha spelat SA, men det är klart man känner sig annorlunda när man typ har klarat ett nytt uppdrag eller upptäckt något nytt. då är man jädrans nöjd, glad och stolt över sig själv. men så är det ju med alla spel :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor