farligmp4 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har lite problem med kontrollinställningarna. Hur har ni konfigurerat dessa? : http://img202.exs.cx/img202/1303/controls20ie.jpg Det är till driveby, helikoptern, wheelie och stoppie. Vänster är "On Foot" och höger "In Car" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det jag vill ha är tips på hur jag ska ställa in dem så det blir lättast.. har nämligen problem med att göra helikopteruppdrag och motorcykeluppdrag när jag inte kan sikta åt sidorna och rotera helikoptern för att knappinställningarna sitter så tokigt. Så jag vill veta hur ni har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag kör med WASD som gasa/bromsa/styra, och Q & E för vänster / högertitt / rotation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag kör med WASD som gasa/bromsa/styra, och Q & E för vänster / högertitt / rotation. Ja, men lean forward och backward? för stegra/åka frammåt och stoppie/åka bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Luta framåt = Pil upp Luta bakåt = Pil ner. Rotera Tankmojängen till vänster = Pil vänster. Rotera Tankmojängen till höger = Pil höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag kör med standardkontrollerna, visst var det lite knepigt i början. Men man vänjer sig efter ett tag. Styr med WASD, siktar och sånt med musen, sen när jag kör motorcykel eller helikopter så har jag högerhanden på Numpaden. luta bakåt: num 6, luta framåt num 9. Rotera vänster höger med helikoptern: num 1 / num 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts