Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker besin och avgaser luktar gott Edit : Ny sida Redigerad 12 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag tycker att vår hemma telefon och mitt schampo luktar gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Scheisse, stavas det. Fast egentligen med ett sånt där fult "dubbel-S" som mer ser ut som ett B... Har för mig att dom har lagt fram en reform för att få bort "dubbel-s:et som ser ut som ett B" ur det Tyska språket. Redigerad 12 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har för mig att dom har lagt fram en reform för att få bort "dubbel-s:et som ser ut som ett B" ur det Tyska språket. Jo men det försvinner mer och mer snart finns inte det B:et Enligt min tysklärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo men det försvinner mer och mer snart finns inte det B:et Enligt min tysklärare Har också för mig att det var i Augusti i år det helt skulle försvinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Scheisse, stavas det. Fast egentligen med ett sånt där fult "dubbel-S" som mer ser ut som ett B... ß ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Bensin 4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts