Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag tycker mina fisar luktar skit gott!! Jag bli inte äcklad varje fall! Jo, och som vi alla vet är linjen mellan "skitgott" och "inte bli äcklad" oerhört tunn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Bensin Och oboy.. EDAJT : Och källare.. mums Redigerad 11 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Jo, och som vi alla vet är linjen mellan "skitgott" och "inte bli äcklad" oerhört tunn... Skit"gott", fisar kommer från samma ställe som skit. Kanske det han menade? Själv tycker jag skotrar luktar gott, alltså avgaserna, 2 taktare. och jag menar SNÖskotrar. Redigerad 11 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vinyler... ...bra serier... ...hotellschampo. Det är verkligen en härlig känsla att bila utomlands och bo på olika hotell i olika städer varje dag, för att somna till en ny schampodoft blandat med nybäddad säng är ovärderligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tändar gas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vinyler... ...bra serier... ...hotellschampo. Det är verkligen en härlig känsla att bila utomlands och bo på olika hotell i olika städer varje dag, för att somna till en ny schampodoft blandat med nybäddad säng är ovärderligt. Mmm.. vinyler bensin luktar gott det med, vissa förpackningar kan få mig galen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nintendo 64 spelen när man spelat för länge. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag kom på en sak som luktar gott... Kanske låter lite små sjukt men men: När någon som varit nära av cigarett rök det luktar gott.. Som min brorsa luktade när han kom hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nintendo 64 spelen när man spelat för länge. Mums. Kom ihåg en till sak, TIGER BALSAM! Sniffar alltid lite före hockey match , rensar luftvägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Mmm.. vinyler Vinyler är verkligen hur underbart som helst! Det tar dock inte böckers lukt. Mmm...även fast jag är mer inne i vinyler än böcker som sak och underhållning. ...det påminner mig, jag borde gå och läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Kom ihåg en till sak, TIGER BALSAM! Sniffar alltid lite före hockey match , rensar luftvägarna. Mmm...tigerbalsam på mitt ollon... Lukta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Mmm...tigerbalsam på mitt ollon... Lukta på? Usch, Svider inte det ganska mycket?? Redigerad 11 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Usch, Svider inte det ganska rejält? Precis så mycket så man börjar skrika ut slumpartade svordomar på tyska, vilket är en bedrift i sig (För dom som inte talar tyska iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Precis så mycket så man börjar skrika ut slumpartade svordomar på tyska, vilket är en bedrift i sig (För dom som inte talar tyska iaf). Då ska det alltså göra VÄLDIGT ont.. Jag har läst tyska i en termin, första tyska ordet jag lärde mig var "Scheise" (Stava?), det var min syster som lärde mig det ordet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jag gillar lukten av bensin, krut, god mat och parfym + fisar mm Redigerad 12 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Tycker okså att gräs luktar gott efter en dugg skur Redigerad 12 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tycker okså att gräs luktar gott efter en dugg skur Eller efter man har klippt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Avgaser luktar gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Blöt asfalt, ett underskattat tecken på sommar...dvs att snön smälter bort! ...jag skulle aldrig vara särskilt lyrisk till den doften om det inte vore för min underbara skateperiod i mitt liv. Jag var svincool men jag var svinkass... Editation. Någon nämnjde nintendospelsdoft, mmm! Redigerad 12 mars, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har läst tyska i en termin, första tyska ordet jag lärde mig var "Scheise" (Stava?), det var min syster som lärde mig det ordet . Scheisse, stavas det. Fast egentligen med ett sånt där fult "dubbel-S" som mer ser ut som ett B... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts