Sofie Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jaha okej.. Sofie: Nae jag vet inte.. Du vill väll vara dig själv? Japp ... Finns ingen som luktar som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Friterad potatis! Nä men.. Varm bastu.. Kokande grafikkort.. (Pungsvett ) Och lite andra goda saker.. Godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 SNUS!!!! jag älskar snus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Avgaser Vissa maträtter Ja, och en massa andra godluktande saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 En tjej kopis luktar jätte gött och hon är ju så snäll och söt... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Liniment, Bacon Snacks och Gouda-ost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bensin, jenka (tuggummi, btw, vi har en buske hemma som det växer bär på, dom luktar EXAKT som jenka!) napalm, nya mobiler, mp3 spelare m.m Det finns en sorts buske som luktar jag-har-inte-duschat-sen-i-förrgår-kuk. Asobehagligt, jag kör förbi den när jag cyklar till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 En tjej kopis luktar jätte gött och hon är ju så snäll och söt... Ahhhhh! Äh men jag är täppt i näsan typ, vet inte,,, (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Personer man håller av i största allmänhet och rök. Cigarrök är gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 En kompis till mig har hår som luktar inkredibelt gott... Äpplen luktar gott med, och krut som någon sa innan. "Head and Shoulders" tio över 6 på morgonen är inte fel. Och en nybäddad säng (som någon sa innan med). Och gummi, som inte är bränt. Anders "Anders och Måns-Anders" Johansson luktar gott med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Bensin, målarfärg, lim, tändvätska, metan- och butangas samt wunderbaums... Boffarunge edit: jag tycker att doften från en nyknäckt dosa general luktar fin-fint Redigerad 9 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Justefan, nybäddad säng och Danmarksbåten Älska Danmarksbåten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Justefan, nybäddad säng och Danmarksbåten Älska Danmarksbåten! Shit, glömde det. Stena Danica en lördagsförmiddag... Som musik för nosen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Cigarett rök :"> vilket jag inte kan stava till tydligen :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nybakade bullar o andra maträtter , nya spel/kläder/skor o nytvättade kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Böcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Mmmm Bensin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Avgaser Bensin Svartkrut Krutrök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag fes nyss! Det luktar INTE gott... Jag tror jag är förkyld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag fes nyss! Det luktar INTE gott... Jag tror jag är förkyld! Jag tycker mina fisar luktar skit gott!! Jag bli inte äcklad varje fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts