MyStiC Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kär vad är det.? Är det inte när man typ vill vara som den man vill vara?.. ( ) Kom inte på nåt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 När man kommer till en rulltrappa så kommer det en lukt den gillar jag starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Är det inte när man typ vill vara som den man vill vara?.. ( ) Kom inte på nåt bättre! Hur vill jag vara menar du.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tjejer luktar gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tjejer luktar gott Då har du aldrig träffat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Då har du aldrig träffat mig Luktar du illa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kär vad är det.? Något Kemiskt eller något sånt såg jag att någon hade skrivit i någon tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 - Avgaser. - Cigarettrök i måttliga mängder. (Konsumerar dock inte själv tobaksvaror...) - Grrls... de flesta i alla fall. - Jordnötsringar. - Kinakäk. ... and justice for all, thankyouverymuch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Fortfarande lite småkär i kalle? Jag har kännt hans lukt.. Den luktar dator och bensin med en liten gnutta av nån dyr parfym.. Nån blandning och frisyrgele och svett skulle nog stämma in bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Fyrverkerier. Axe-deo, the one and only. Och så klart napalm.. smells like victory, baby. I love the smell of napalm in the morning beacuse it smells like victory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mat... Främst pizza och mumsiga kötträtter... Endel parfym luktar gott... Nya lädermöbler/kläder/skor... Lukten av marsall är jävligt skön.. Grillade saker, osv. Mmm, grillade saker luktar så jävla gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Luktar du illa? Du skulle bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nån blandning och frisyrgele och svett skulle nog stämma in bättre Jaha okej.. Sofie: Nae jag vet inte.. Du vill väll vara dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bensin luktar ju rätt så gott.. Sen e ju fyrverkerier en höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Sofie lukat gott ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bensin, jenka (tuggummi, btw, vi har en buske hemma som det växer bär på, dom luktar EXAKT som jenka!) napalm, nya mobiler, mp3 spelare m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 - 95-oktanigt är skönt avstressande - Snus luktar så fint - Min barndoms-polare Andras källar-toalett. Den är underbar... - Turtles-gubbar. (Jag köpte nyligen en datorkabel som luktade precis likadant och lika plastigt som de... Otroligt...) - Cigarrer. Kubanska Romeo y Julieta ger en så vacker doft... - Hugo Boss är riktigt mysig lukt som får mig att tänka på Spaniens soliga vidder... - Kebabkök är mums-lukt... - Som sagt, jordnötsringar... - Svetten man får dagen efter att man käkat en påse jordnötsringar. Sket-skönt... Listan kan bli längre... Mycket längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 BAJS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 BAJS Moget som fan det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Moget som fan det ju. Jag kanske tycker det luktar gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts