Egget91 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 För att få en odödlig bil ska du göra såhär. 1. Sätt dig i en bil. 2.Skriv in fusket L1,L2,L2,UPP,NER,NER,UPP,R1,R2,R2 3. Gå ur bilen. 4. Skriv in fusket igen. NU BLIR ALLA BILAR DU SÄTTER DIG I ODÖDLIGA. OBS! Bilarna är bara odödliga så länge du sitter i dom. Om du går ur bilen och skjuter på den kan den förstöras. EN ROLIG SAK: När bilarna har blivit odödliga ska du börga peppra på en bil så att den börgar brinna, sen ska du hoppa in i den snabbt. Nu kan du åka runt i en brinnande bil. JAG VILL INTE HA NÅGRA ONÖDIGA KOMENTARER OM T.ex ATT MAN INTE SKA FUSKA I MIN FÖRSTA TRÅD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kan man stänga av fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) TESTA! Det är bara att ladda om om du vill ha bort fusket. Redigerad 7 mars, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kan man stänga av fusket? OBS! Bilarna är bara odödliga så länge du sitter i dom. Om du går ur bilen och skjuter på den kan den förstöras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Låter kul att kunna köra i en brinnande bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Låter kul att kunna köra i en brinnande bil. Eller hur fast jag skulle aldrig klara det, jag skulle typ hoppa av en ren refläx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 .man kanske vill kunna köra sönder sina bilar efter ett tag genom några knapptryckninger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Åhh alltså tvungna och att fuska o så?? halllååå! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts