Pain To ThE MaX Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Verkar vara nere (då o då) just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 .pif-filer ska man inte ta emot... Dessa innehåller virus (i dagsläget härjar viruset Bropia fritt omkring på MSN hos en rad användare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Med andra ord: Var alltid försiktig när du tar emot saker. Vet du inte vad det är så ta inte emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Haha fick nyss en länk som hette you and me eller nått.. och han som skicka skrev sånt innan "Haha. Look at us." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Haha fick nyss en länk som hette you and me eller nått.. och han som skicka skrev sånt innan "Haha. Look at us." Aru, http://img28.exs.cx/img28/6015/namnls0gx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ta inte heller emot .pif filer. Min kompis sa att alla kontakter som var online på msn fick ett meddelande av honom där det stod typ så här: "Look att us att the party" youandmeataparty.pif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ehm , Jag råkade precis ta emot en .pif fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Är lika med illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Jag fick också en såndär .pif, så min dator hackade upp sig, sen skickade te alla online. Sen öppnade jag bara processer, och där fanns den lilla saken. Sen autostart tjossan. (i msconfig.) och tog bort den där. Sen fanns den inge mer. Scannade med ad-aware också. Tack för topicen om ad-aware. <3 trökigt med små ungar som skickar virus. Puss Hehe, filen är bara ett textdokument. Skojjar bara med er. EDIT: lookatme.pif.txt .. lookatme.pif.txt Redigerad 8 mars, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mitt råd: Lita inte på folk du inte känner... .gör jag inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts