HOWHOW Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det verkar som om ett virus sprider sig på msn, för en kompis till mig tog emot en fil av en annan kompis till mig, och då har hela hans dator slutat fungera, men hon som skickade filen till honom skickade den inte själv det blev automatiskt och den har skickats automatiskt till mig med, men jag har inte accepterat. Jag ville bara varna om någon får filen "Crazy frog gets hit by a train", "mona lisas last smile" eller liknande som är på 17 kb så ta inte emot den för då kommer det att spridas ännu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Man tar inte emot .exe på msn, tycker all borde ha lärt sig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Man tar inte emot .exe på msn, tycker all borde ha lärt sig det Jepp, det tycker jag med. Men nu lånar jag min egen tråd, är det någon server man kan lägga upp låtar på som ni vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Även aftonbladet... ska man logga ut från msn tro? Redigerad 7 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 .de e inte ens .exe filer ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Även aftonbladet... ska man logga ut från msn tro? Vad hjälper det? Har du fått masken så har det redan skickats iväg och du lär inte få det sålänge du tar emot några okända filer runt 17kb eller klickar på någon länk där det står något som liknas det som stod på aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Okej,,, undra vem som gjorde det första viruset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Alla har väl lärt sig att inte ta emot filer utan att fråga först. Om inte, skyll er själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Alla har väl lärt sig att inte ta emot filer utan att fråga först. Om inte, skyll er själv... Om de e nån som skickar me flit... o man frågar.. då säger dom väll inte att de e ett virus? o dom man känner skickar väll knappast virus till en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Om de e nån som skickar me flit... o man frågar.. då säger dom väll inte att de e ett virus? o dom man känner skickar väll knappast virus till en Mitt råd: Lita inte på folk du inte känner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Mitt råd : ta inte emot nån skit alls s¨länge dom virusen flyger runt i alla datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 En kille om går på min skola (Ett år yngre) går runt på skolan och tror att han är bra på datorer. Han tog emot Funny.exe BTW han är itne bra överlag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ta inte emot filer som slutar på .pif heller och det påstås vara en bild. Det är lätt att blanda ihop med pic vilket inte är ett filformat men det kan ändå vara lätt hänt. Jag tror pif-filerna är ungefär samma sak som .bat-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag har skiten på min data men jag kan ej ta bort det :'( hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag har skiten på min data men jag kan ej ta bort det :'( hur gör man? Formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag tar emot låtar och filmer . ingen annat utan att jag frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Snyft, jag hade ett virus på MSN, trodde jag!! alla hade blockat mig, och jag sade: Virus, såklart! men sen kolla jag, dom hade LÄMNAT MIIIIIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har fått nån dos-fil ksickad till mig ett par gånger, men har inte tagit imot den. Texten "OMG, LOL This is Funny" eller nått liknade ingick också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag har skiten på min data men jag kan ej ta bort det :'( hur gör man? Du tar bort den med hjälp av ett antivirusprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kommer inte ens in på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts