Shotmans Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag kan inte gymma! När jag går in i gymmet och ska ställa mig vid sakerna och trycka på triangeln står det : You have worked out enough for today , come back tomorrow! Men så står det hela tiden! Mina muskler sjunker ju bara hela tiden, jag har inte använt fusk och jag har testat olika gym! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kolla i den klistrade tråden Användbara länkar/information . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Gurfi stal ordet från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kan inte komma in på hemsidan där gymbuggar står med i..men det är ingen bugg tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Bravo du har gjort ett vanligt misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vad för misstag? isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chriller Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det enda du behöver göra för att kunna gymma igen är att byta nåt slags klädesplagg typ tröja byxa eller vad som helst lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det enda du behöver göra för att kunna gymma igen är att byta nåt slags klädesplagg typ tröja byxa eller vad som helst lycka till Funkade inte för mig då jag inte kunde gymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Läste på gtaforums dom olika sätten som man kunde göra för att få bort gymbuggen, den ena va me klädesplaggen Chriller sa, sen finns också en grej som man kan göra med memory cardet också: det som man behöver: 2 memory card. playstation 2 och sladdar (såklart). en teve (såklart igen). utförande: ha två memory card i playstationet och sen så kopierar du spar-filen från memo. 1 till memo. 2. sen så raderar du sparfilen på memo. 1 och kopierar från memo. 2 till memo. 1. vet inte om det funkar men du kan ju alltid pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kan inte komma in på hemsidan där gymbuggar står med i..men det är ingen bugg tror jag.. Joo det är en bug.Jag fick den men jag gjorde det som de sa i en av de klistrade trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Okej , tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts