The Dude Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Av någon anledning kan jag inte ladda ner längre. Efter den har connectat står det: Could not open target file: Enheten är inte klar. Detta gäller vad jag än försöker tanka. Jag använder DC++ 0.668, kör som passive. (Observera att jag bara tankar freeware och icke licensskyddade filer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 JAG skulle installera om programmet, efter att ha avinstallerat såklart. Har dock inget annat än bittorrent så jag är inte säker på att det inte finns ett enklare sätt att fixa detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Låter som du inte har någe diskutrymme kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (Observera att jag bara tankar freeware och icke licensskyddade filer.) HAHAHHAHAHAHA Sure thing man! HAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 HAHAHHAHAHAHA Sure thing man! HAHAH Men om man inte skriver sånt får ju alla ryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Låt oss anta de. Va tror du annars händer, man får typ detta bemötande, ex: -WAREZ -Warez snack förbjudet enligt paragraf ... -WAREZ! RAPPORTERAD Aa, men testa som Pain to the Max sa, kör om de från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Låt oss anta de. Va tror du annars händer, man får typ detta bemötande, ex: -WAREZ -Warez snack förbjudet enligt paragraf ... -WAREZ! RAPPORTERAD Aa, men testa som Pain to the Max sa, kör om de från början. Ehmm.. Bara för att du tankar wärsch så behöver det inte vara så att dä dudd gör det, så låt bli. Tråden bryter inte mot några regler alls, den handlar om ett p2p program, inte om att "jag får detta när jag laddar ner wärsch" så ni bör knipa och hjälpa till med problemet istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag laddade ner 0.670 och nu funkar det. Men vilken tid det tar att hasha allting. Speciellt grejerna från iPoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag laddade ner 0.670 och nu funkar det. Men vilken tid det tar att hasha allting. Speciellt grejerna från iPoden. Jag gissar på att du bara har Freeware där också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag laddade ner 0.670 och nu funkar det. Men vilken tid det tar att hasha allting. Speciellt grejerna från iPoden. Välj "run in background" och gör något kul sålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 HAHAHHAHAHAHA Sure thing man! HAHAH Varför bryr du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag laddade ner 0.670 och nu funkar det. Men vilken tid det tar att hasha allting. Speciellt grejerna från iPoden. Kör oDC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kör oDC. Vad är det för bra med oDC? Har aldrig provat. Jag måste fixa så jag blir active också men jag hittar inte papprena till routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vad är det för bra med oDC? Har aldrig provat. Jag måste fixa så jag blir active också men jag hittar inte papprena till routern Finns inget bra med oDC. Man kommer inte in på alla hubbar om man använder det för att oDC använder en old dc++ client. Så vitt jag vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Men om man inte skriver sånt får ju alla ryck W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Varför bryr du dig? Varför bryr du dig om jag bryr mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag kör med oDC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag kör med limewire imesh och winmx=blandat! Är inte mitt inlägg warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts