PluOntS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Har sett "När lammen tystnar" innan men tittade på den igen för att det enligt mig är en toppenfilm "Hannibal" hade jag inte sett innan. Den var inte lika bra men ändå en sevärd film för dom som har sett NLB Redigerad 16 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Den var inte lika bra men ändå en sevärd film för dom som har sett NLB När Lammen Bajsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När Lammen Bajsar? Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Moget Ooh, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Moget Jag tyckte att det var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När Lammen Bajsar? LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts