vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Var det riktat mot mig? Skulle tro det efterssom det var dig han quotade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Skulle tro det efterssom det var dig han quotade... Jaha Vet inte vad jag har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Appropå din signatur, säger han inte "I'm having an old friend for dinner"? han säger väl inte det du har skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Får inte se den för mamma :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Skulle tro det efterssom det var dig han quotade... Nej, det gjorde han inte, GEAS har inte quotat någon, det vet han inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Dah...Red Dragon = bättre än Hannibal. Sen vet jag inte vilken jag ska välja mellan Red Dragon och När lammen tystnar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Får inte se den för mamma crying.gif Nu vet jag varför jag aldrig riktigt gillat det hör forumet till 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Appropå din signatur, säger han inte "I'm having an old friend for dinner"? han säger väl inte det du har skrivit? Jag vet inte. har jag fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag vet inte. har jag fel eller? Nej inte direkt för de säger han i telefonen till Nancy eller vad hon nu heter i slutet av NLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Såg på NLT och spelade in Hannibal, har inte sett på den ännu! men NLT ägde stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Du är för fan inte klok din mopp. Jo det är jag. Alla kan tycka olika, din mopp (vad nu det betyder). Sen skrev jag vad JAG tyckte om filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nej, det gjorde han inte, GEAS har inte quotat någon, det vet han inte hur man gör Jag tar det som en komplimang. Dirtbag: Du är fortfarande inte klok :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag tar det som en komplimang. Dirtbag: Du är fortfarande inte klok :'( Ok men om jag säger såhär, Det var inte riktigt den sorten av film jag gillar allra mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Där ser man.. men du måste erkänna att Hannibal spelas av en mycket duktig skådespelare vars namn jag för tillfället har glömt bort helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Där ser man.. men du måste erkänna att Hannibal spelas av en mycket duktig skådespelare vars namn jag för tillfället har glömt bort helt. Anthony Hopkins i När lammen tystnar, Hannibal och Röd Drake. Brian Cox i Manhunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja just det, Hopkins.. han passar så perfekt i sin roll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja just det, Hopkins.. han passar så perfekt i sin roll! Sir Anthony Hopkins (ja, han är adlad) glänser i varenda roll han tagit sig an. Extremt duktig skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Anthony Hopkins i När lammen tystnar, Hannibal och Röd Drake. Brian Cox i Manhunter. Manhunter är det inte den när några fastnar på en skola eller nåt så gör mördaren så dom dödar varandra eller nåt Kan ha fel har för mig att den också kan ha hetat Minehunters Redigerad 11 mars, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Manhunter är det inte den när några fastnar på en skola eller nåt så gör mördaren så dom dödar varandra eller nåt Kan ha fel har för mig att den också kan ha hetat Minehunters Manhunter och Röd Drake bygger båda på boken Red Dragon. Så det är samma story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Manhunter och Röd Drake bygger båda på boken Red Dragon. Så det är samma story. Jaha okej då var det inte den ja tänkte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts