GTA_Snubbe 2 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag tyckte att filmerna var skitbra nu i helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Lite fel forum men. Såg när lammen tystnar och den var väl sådär. Iofs på söndagen tittade jag på Panic Room. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Såg båda 2 ! Lecter är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Helt underbar, ger mig en kvittrande känsla i tarmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har sett båda ett antal gånger nu. Tycker hannibal är lite seg emellanåt, lika med NLT. Bäst skådespelare i lammfilmen dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Såg ni när Dr.Lecter hängde "kommerinteihågvadhanheter"! F*n va grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Lecter är ser för gammal ut i hannibal. Tycker Agent Starling har en bättre skådespelare i NLT åxå. Båda är coola svårt att säjja vilken som är bäst, men ja tycker nog nlt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Såg ni när Dr.Lecter hängde "kommerinteihågvadhanheter"! F*n va grymt. Ja, fast dom skulle filmat lite närmare så man skull se tarmarna! Det hadde varit grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Såg bara "När lammen tystnar" och det var den absolut sämsta filmen jag någonsin sett. Hade ingen lust att se den andra efter den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Såg bara "När lammen tystnar" och det var den absolut sämsta filmen jag någonsin sett. Hade ingen lust att se den andra efter den första. Du är för fan inte klok din mopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Fan att jag skulle missa dom, hade sett fram emot det hela veckan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Fan att jag skulle missa dom, hade sett fram emot det hela veckan! :'( Om du sett fram emot, och tänkt på, filmerna hela veckan borde du väll inte kunna missa dom? Hur lyckades du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Spelade in båda. Ska se dom någon gång i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Om du sett fram emot, och tänkt på, filmerna hela veckan borde du väll inte kunna missa dom? Hur lyckades du? Ja, säj det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Skriv i Skräckfilmstråden! Den kan man inte missa Redigerad 7 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Och inte bara en, som är aningen förståeligt, utan två, som inte är en gnutta förståeligt. Ditt ass, rid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Och inte bara en, som är aningen förståeligt, utan två, som inte är en gnutta förståeligt. Ditt ass, rid. Vem var det riktat mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Patrik såklart, vad tror du? kariya skrev samtidigt som jag, för det fanns inte där när jag läste tråden din lipsill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Scilence of the lambs är ju överlägset bäst. Vilka skådespelare!, vilken känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Patrik såklart, vad tror du? kariya skrev samtidigt som jag, för det fanns inte där när jag läste tråden din lipsill. Var det riktat mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts