Mark Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 För mig beror det på vilken dag det är. Om det är tex lördag så sover jag väldigt lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Iom att 8 timmar är normalt för en människa så tycker iofs jag att det borde funnits alternativ på uppåt 9-10 timmar iaf. Men runt 12 timmar sover iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 3h fre->lör 10h lör->sön 4h sön->mån brukar väl sova runt 6-7h/natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har en lite historia om det Det var en gång.... jag sover lite oki? 5-6 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Våt: 5-6 timmar fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det beror på om det är helg eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Beror på, kanske runt 8h på vardagar, på helger blir det mycket mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Försöker att sova minst 8 timmar på vardagar, men det blir oftast mycket mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Beror på, kanske runt 8h på vardagar, på helger blir det mycket mer.. Håller med till 100%! brukar också bli så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Runt 8 timmar, alla dagar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Beror på. Inatt t.ex. sov jag 4 timmar (ganska lullig man var i skolan idag), och vissa nätter lägger jag mig nio@kväll och sover som en stock till sex på morronen. Lullig fortfarande, skriver som en sparv. Redigerad 7 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ca 8-9h per natt. Vilken dag det är spelar faktiskt inte så stor roll för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Är inge vidare på matte men ja går å lägger mig typ 02.30/3.00 å vaknar typ 7.30. ibland somnar jag lite tidigare.. Redigerad 7 mars, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Vote: 8 timmar. Försöker lägga mig så tidigt som möjligt fast det blir oftast 7-8 timmar. Den som tar alternativet "sover aldrig" kan inte bara seriös för har man varit vaken i sådär 3 dagar somnar man automatiskt. Redigerad 7 mars, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vote: beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vardagar: 7-8h Helger: 8-10h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vote: Beror på.. På vardagar brukar jag sova mellan 7-8 timmar. På helger brukar det bli ca 10-11 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vardag: 4 - 7 h Ledig: 10 - 15 h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Om det är tex lördag så sover jag väldigt lite.. Haha, känner igen det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Beror på dag och hur länge jag var uppe kvällen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts