Stora_tomtefar Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Topicen var om hennes Anders & Måns-sida, eller hur? Det var den sidan jag snackade om? Offtopic?... Det ämnet är sedan länge avslutat, och vi kom, enligt mig, fram till att egentligen så är det inte en så stor grej. Vad som däremot är en stor grej är hurvida Tija är en pojkig flicka eller ej, och hennes använding av svåra ord. Vad far är pacifist? Någon som passivt fistar folk? (Ursäkta min grabbiga snuskhumor) Denna frågan måste tas upp... Leta i NE! Redigerad 19 mars, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vad far är pacifist? Vad far är pacifist? Är far din våldsvägrare? Svåra ord...tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Vad far är pacifist? Är far din våldsvägrare? Svåra ord...tss. ... Jag tänkte skriva "Vad fan är pacifist", och jag tänkte bli lite otrevlig mot dig nu. Men som det helgon jag är så tänker jag vara like trevlig som jag alltid är. Även om du en gång stal all min klokhet... *EDIT* Var tvungen att rätta till eventuella stavfel, nu Redigerad 20 mars, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 ... Jag tänkte skriva "Vad fan är pacifist" Nehe och jag tänkte bli lite otrevlig mot dig nu. :'( Men som det helgon jag är så tänker jag vara like trevlig som jag alltid är. Även om du en gång stal all min klokhet... ...bah, ingen förstår min humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det är en tuff värld vi lever i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nånting säger mig att den här topicen lite kvickt limmar på sig små plastvingar och flyger åt helvete, och syns aldrig igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Du är väldigt uppmärksam, min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Låt oss återgå til ämnet: Tija besvarar diverse frågor om Anders och den där andre lite småsnuskiga personen. Låt mig börja (sluta mobba mig, jag försöker hålla topicens livslåga vid liv) Vad äter Anders och den andre som kvällsmat! Tija, svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Låt oss återgå til ämnet: Tija besvarar diverse frågor om Anders och den där andre lite småsnuskiga personen. Låt mig börja (sluta mobba mig, jag försöker hålla topicens livslåga vid liv) Vad äter Anders och den andre som kvällsmat! Tija, svara! Jag hoppas verkligen att det där inte var menat som ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag hoppas verkligen att det där inte var menat som ett skämt. Låt alla hoppas att det där inte var menat som ett skämt Nu börjar jag spamma. Ursäkta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Förlåt. Jag dras med av stämningen. Lås topicen innan vi börjar använda Tamburiner och klia oss i skrevet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Har vi inte redan börjat med det då? Känns åtminstone som det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts