Jump to content

Anders och Måns-forum


Tija
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men GEAS för helvete. Tror du att vi blundar för att Tijas sida är ful? Nej, men det är samma som att man skulle säga: Ahh vafan grafiken på en Gameboy Advance SP är fan inte ALLS lika bra som grafiken på min dator! Den suger ju! Det är klart, men den är inte kapabel till bättre grafik. Tija är inte så bra för tillfället, men hon är en nybörjare, kan ni inte uppmuntra henne? För och vara Tijas första försök är sidan snygg, och hon har skapat den med kärlek. Kom då fan inte och snacka skit om det här. ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GEAS för helvete. Tror du att vi blundar för att Tijas sida är ful? Nej, men det är samma som att man skulle säga: Ahh vafan grafiken på en Gameboy Advance SP är fan inte ALLS lika bra som grafiken på min dator! Den suger ju! Det är klart, men den är inte kapabel till bättre grafik. Tija är inte så bra för tillfället, men hon är en nybörjare, kan ni inte uppmuntra henne? För och vara Tijas första försök är sidan snygg, och hon har skapat den med kärlek. Kom då fan inte och snacka skit om det här. -_-

Jag gav henne ett exempel på hur den kan se ut i posten som det nu står *borta* i. Men gissa vad? Hon vill att den ska förbli ful.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill att den ska förbli MIN! Och om det är fel så vill jag inte ha rätt. Jag säger inte att det du hade gjort var dåligt eller att jag inte ville ha det på det sättet, men jag vill ha min hemsida som den är, för tro det eller ej, så är jag stolt över den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill att den ska förbli MIN! Och om det är fel så vill jag inte ha rätt. Jag säger inte att det du hade gjort var dåligt eller att jag inte ville ha det på det sättet, men jag vill ha min hemsida som den är, för tro det eller ej, så är jag stolt över den.

[OFFTOPIC]Tija, är du en kille eller tjej? Jaghar alltid framställt dig som en manlig tjej...[/OFFTOPIC]

jag tycker det var snyggt med det blåa och gula du hade i början1 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, eftersom en manlig tjej idag definieras som en tjej som inte är helt jävla våpig utan står upp för sina rättigheter och pratar istället för att sitta och hålla käften i ett hörn, så är jag väl en manlig tjej... Annars tycker jag att jag bejakar mina kvinnliga sidor rätt rejält... om jag måste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag bara komma in och berömma detta plötsliga byte i ämnet? Jag är lite smått fascinerad :P

Du borde väl ha hängt på GCforumet länge nog för att ha förstått att jag är MÄSTARE på att byta ämne? Förresten var det första ämnet lite urmjölkat, och vi hade bara börjat bråka om vi fortsatte. Som pacifist tycker jag att det skulle vara synd och skam! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GEAS för helvete. Tror du att vi blundar för att Tijas sida är ful? Nej, men det är samma som att man skulle säga: Ahh vafan grafiken på en Gameboy Advance SP är fan inte ALLS lika bra som grafiken på min dator! Den suger ju! Det är klart, men den är inte kapabel till bättre grafik. Tija är inte så bra för tillfället, men hon är en nybörjare, kan ni inte uppmuntra henne? För och vara Tijas första försök är sidan snygg, och hon har skapat den med kärlek. Kom då fan inte och snacka skit om det här. ;)

Den blir ju knappast snyggare bara för att det är hennes första försök. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...