GEAS Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nej, så länge man använder hjärtat när man gör den så. Och inte minst kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nej, så länge man använder hjärtat när man gör den så. Och inte minst kärlek. Men vad ni har hakat upp er på det då...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nejdå, så länge det finns kärlek finns det hopp, och så länge det finns hopp finns det kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 16 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Gå...och...dö. Skit i min hemsida. Det är MIN! Den får väcka hur mycket anstöt som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja, och den är fortfarande ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Gå...och...dö. Skit i min hemsida. Det är MIN! Den får väcka hur mycket anstöt som helst... Här försöker man vara snäll... Ja, och den är fortfarande ful. Kan inte göra annat än att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Woho, någon som håller med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Men GEAS för helvete. Tror du att vi blundar för att Tijas sida är ful? Nej, men det är samma som att man skulle säga: Ahh vafan grafiken på en Gameboy Advance SP är fan inte ALLS lika bra som grafiken på min dator! Den suger ju! Det är klart, men den är inte kapabel till bättre grafik. Tija är inte så bra för tillfället, men hon är en nybörjare, kan ni inte uppmuntra henne? För och vara Tijas första försök är sidan snygg, och hon har skapat den med kärlek. Kom då fan inte och snacka skit om det här. Redigerad 17 mars, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men GEAS för helvete. Tror du att vi blundar för att Tijas sida är ful? Nej, men det är samma som att man skulle säga: Ahh vafan grafiken på en Gameboy Advance SP är fan inte ALLS lika bra som grafiken på min dator! Den suger ju! Det är klart, men den är inte kapabel till bättre grafik. Tija är inte så bra för tillfället, men hon är en nybörjare, kan ni inte uppmuntra henne? För och vara Tijas första försök är sidan snygg, och hon har skapat den med kärlek. Kom då fan inte och snacka skit om det här. Jag gav henne ett exempel på hur den kan se ut i posten som det nu står *borta* i. Men gissa vad? Hon vill att den ska förbli ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men gissa vad? Hon vill att den ska förbli ful. Jag antar att du vet det eftersom du och Tija talat ut om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vill att den ska förbli MIN! Och om det är fel så vill jag inte ha rätt. Jag säger inte att det du hade gjort var dåligt eller att jag inte ville ha det på det sättet, men jag vill ha min hemsida som den är, för tro det eller ej, så är jag stolt över den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vill att den ska förbli MIN! Och om det är fel så vill jag inte ha rätt. Jag säger inte att det du hade gjort var dåligt eller att jag inte ville ha det på det sättet, men jag vill ha min hemsida som den är, för tro det eller ej, så är jag stolt över den. [OFFTOPIC]Tija, är du en kille eller tjej? Jaghar alltid framställt dig som en manlig tjej...[/OFFTOPIC] jag tycker det var snyggt med det blåa och gula du hade i början1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 [OFFTOPIC]Tija, är du en kille eller tjej? Jaghar alltid framställt dig som en manlig tjej...[/OFFTOPIC] jag tycker det var snyggt med det blåa och gula du hade i början1 Manlig tjej? Skäggig och dan eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Tja, eftersom en manlig tjej idag definieras som en tjej som inte är helt jävla våpig utan står upp för sina rättigheter och pratar istället för att sitta och hålla käften i ett hörn, så är jag väl en manlig tjej... Annars tycker jag att jag bejakar mina kvinnliga sidor rätt rejält... om jag måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Får jag bara komma in och berömma detta plötsliga byte i ämnet? Jag är lite smått fascinerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Får jag bara komma in och berömma detta plötsliga byte i ämnet? Jag är lite smått fascinerad Du borde väl ha hängt på GCforumet länge nog för att ha förstått att jag är MÄSTARE på att byta ämne? Förresten var det första ämnet lite urmjölkat, och vi hade bara börjat bråka om vi fortsatte. Som pacifist tycker jag att det skulle vara synd och skam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Men GEAS för helvete. Tror du att vi blundar för att Tijas sida är ful? Nej, men det är samma som att man skulle säga: Ahh vafan grafiken på en Gameboy Advance SP är fan inte ALLS lika bra som grafiken på min dator! Den suger ju! Det är klart, men den är inte kapabel till bättre grafik. Tija är inte så bra för tillfället, men hon är en nybörjare, kan ni inte uppmuntra henne? För och vara Tijas första försök är sidan snygg, och hon har skapat den med kärlek. Kom då fan inte och snacka skit om det här. Den blir ju knappast snyggare bara för att det är hennes första försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Den blir ju knappast snyggare bara för att det är hennes första försök. [iRONI]Vi har bytt ämne, har du inte märkte det? On(?)topic nu, tack![/iRONI] EDIT: La till IRONI-taggarna för såna som Geas Redigerad 19 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vi har bytt ämne, har du inte märkte det? On(?)topic nu, tack! Topicen var om hennes Anders & Måns-sida, eller hur? Det var den sidan jag snackade om? Offtopic?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts