Jump to content

Anders och Måns-forum


Tija
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är ni efter?! Att upptäcka Anders och Måns NU, när deras karriärer har hållt på i tio år, på ett program på TV4?! Jag startade till och med tråden långt innan Fortet var... Underskatta mig inte!

Dessutom har jag ändrat färg på sidan nu...

Och tack, Tomten! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju verkligt dum i skallen. Sa jag att jag upptäckte dem på tv4 igår? Jag antog att du, som påstår dig vara ett stort fan av dem, såg på det, och du börjar mobba och smutskasta mig. Jag känner mig verkligt kränkt, och djupt berörd. Jag funderar allvarligt på att ta livet av mig. Jag ska slänga ett getöga på din sida, och se om det har blivit bättre, något som det med största sannolikhet inte har blivit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GEAS, GEAS, GEAS...

Är det att mobba att säga att du inte ska underskatta mig? Jag missuppfattade lite och DU börjar smutskasta MIG... Ja, ja... Klart man såg dem på fortet, de ägde ju stureplan-idioterna stenhårt... Och eftersom du har något emot mig kommer jag sluta lyssna på allt du säger om min sida...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha att det kan bli en sån disskusion över lite anders och måns som är typ dom snällaste av alla komiker vi har i sverige. Deras humor är ju hur skön som helst. Underfundig och lite svår. Kommer ihåg första gången jag såg dom, tyckte bara dom var pinsamma och trista. Mitt favvoavsnitt är annars när dom är hos han i norrland och gör sylta =)

PS. Du har just fått ett mail Pija.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GEAS, GEAS, GEAS...

Är det att mobba att säga att du inte ska underskatta mig? Jag missuppfattade lite och DU börjar smutskasta MIG... Ja, ja... Klart man såg dem på fortet, de ägde ju stureplan-idioterna stenhårt... Och eftersom du har något emot mig kommer jag sluta lyssna på allt du säger om min sida...

Har jag smutskastat dig? Svar: nej. Men din sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tija gillade Anders och Måns till och med före deras tvprogram på tvåan! Vad gäller sidan så finns det mycket som kan förbättras, men det spelar ingen roll för Tija gjorde sitt bästa och hon skapade den med hjärtat! Det spelar ingen roll hur snygg designen är om det inte finns nån kärlek i den!!! -_-

Fast sidan är ju jävligt ful.. :"> -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars GEAS. Kan inte kontra detta.

Jag måste tyvärr, verkligen tyvärr, hålla med Sianajäveln. Tija skapade sidan med hjärtat, och det är allt som räknas.

Keep up the good work, Tija, and gimme candy! -_-

EEhhhhmmm.... Okej, då säger vi så, gör allt du kan för att göra en sida så kvittar det om det är fin eller inte. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...