Jump to content

Anders och Måns-forum


Tija
 Share

Recommended Posts

w0rd!

Det är en geocities-sida. *.webb.se (kort sagt) länkar bara till den.

Bra jobb?

1.Hälften är gratistjänster, och andra hälften är gjord i en WYSIWYG-redigerare!

2.Inget illa ment, men jag kan göra en bättre sida på en halvtimme.

Jag vill inte starta ett krig, så var vänliga och svara inte på detta inlägg.

PS. Var inte reklam förbjudet?

Precis det jag försökt säga, bara det att jag är litta dum och har använt ett mycket vulgärt språk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis det jag försökt säga, bara det att jag är litta dum och har använt ett mycket vulgärt språk.

Exakt! du kunde väll säga det på ett trevilgare och bättre sätt och om det va skitfult och det ena och det andra så skulle du kunna censurera lite, mäst för att vara snäll <_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt! du kunde väll säga det på ett trevilgare och bättre sätt och om det va skitfult och det ena och det andra så skulle du kunna censurera lite, mäst för att vara snäll <_< .

Jag ska försöka... Jag gillar sidan, men layouten kunde varit aningen snyggare.

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ojdå, sicken debatt jag skapade här då! Jag känner mig inte så där väldigt nedtryckt för att några tycker att min sida suger.(Men det känns ju tryggt att andra står upp för mig! Tack killar! ;)) Jag menar, den är ganska ful, och den är gjord med Geocities, men grejen är att jag just börjat med detta med hemsidor och inte är så där jättebra på det ännu. Jag har tagit er kritik till mig och ska ändra layouten och färgerna. Tack för att ni hjälper mig att göra sidan bättre!

Edit: Har nu ändrat färgerna! Bättre?

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar fortfarande inte färgerna... alldeles för skrikigt för min del. Fixa en mer "oskrikig" färg, vit, grå, ljusblå eller liknande... Förresten, är det han-den-stumma-i-bröderna-Marx du har som din avatar?

Det var väl snällt?

Anders och Måns-färger är skrikiga, det är liksom hela grejen... :D

Men du var MYCkET snällare nu! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anders och Måns-färger är skrikiga, det är liksom hela grejen... (w00t)

Men du var MYCkET snällare nu! :P

Färgerna gör automatiskt att man börjar hata sidan efter... mx en sekund. Man tänker "åh fyfan, här är någon som bara slängt ihop lite text på en gratissida...", och jag antar att du inte villd det. Bort med färghelvetet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<body background="http://www.geocities.com/clipart/pbi/backgrounds/Templates/ResumeFunGreenBkgnd.gif" bgcolor="#FFFFFF"
Vad är meningen med en bakgrundsbild när man har en bakgrundsfärg, och dessutom när bakgrundsbilden är 2x2 pixlar? EDIT:
<meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.87">

Vad var det jag sa?

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...