GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 w0rd! Det är en geocities-sida. *.webb.se (kort sagt) länkar bara till den. Bra jobb? 1.Hälften är gratistjänster, och andra hälften är gjord i en WYSIWYG-redigerare! 2.Inget illa ment, men jag kan göra en bättre sida på en halvtimme. Jag vill inte starta ett krig, så var vänliga och svara inte på detta inlägg. PS. Var inte reklam förbjudet? Precis det jag försökt säga, bara det att jag är litta dum och har använt ett mycket vulgärt språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Precis det jag försökt säga, bara det att jag är litta dum och har använt ett mycket vulgärt språk. Du är ju så funtad i din pannlob att det är otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Något fel med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Precis det jag försökt säga, bara det att jag är litta dum och har använt ett mycket vulgärt språk. Exakt! du kunde väll säga det på ett trevilgare och bättre sätt och om det va skitfult och det ena och det andra så skulle du kunna censurera lite, mäst för att vara snäll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Exakt! du kunde väll säga det på ett trevilgare och bättre sätt och om det va skitfult och det ena och det andra så skulle du kunna censurera lite, mäst för att vara snäll . Jag ska försöka... Jag gillar sidan, men layouten kunde varit aningen snyggare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag ska försöka... Jag gillar sidan, men layouten kunde varit aningen snyggare. :'( Bra, det trodde jag inte om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Ojdå, sicken debatt jag skapade här då! Jag känner mig inte så där väldigt nedtryckt för att några tycker att min sida suger.(Men det känns ju tryggt att andra står upp för mig! Tack killar! ) Jag menar, den är ganska ful, och den är gjord med Geocities, men grejen är att jag just börjat med detta med hemsidor och inte är så där jättebra på det ännu. Jag har tagit er kritik till mig och ska ändra layouten och färgerna. Tack för att ni hjälper mig att göra sidan bättre! Edit: Har nu ändrat färgerna! Bättre? Redigerad 9 mars, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Gillar fortfarande inte färgerna... alldeles för skrikigt för min del. Fixa en mer "oskrikig" färg, vit, grå, ljusblå eller liknande... Förresten, är det han-den-stumma-i-bröderna-Marx du har som din avatar? Det var väl snällt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Förresten, är det han-den-stumma-i-bröderna-Marx du har som din avatar? Ser ut som Jamie Kennedy, från Scream filmerna och Jamie Kennedy X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Killen bredvid Groucho (med mustaschen) ser ut som honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Killen bredvid Groucho (med mustaschen) ser ut som honom. Killen med mustachen ser ut som Lasse Åberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Lasse Åberg ser ut som killen med mustaschen. Groucho Marx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vet inte ens vilka det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fråga dina föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Eller kolla här: http://www.susning.nu/Br%f6derna_Marx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Gillar fortfarande inte färgerna... alldeles för skrikigt för min del. Fixa en mer "oskrikig" färg, vit, grå, ljusblå eller liknande... Förresten, är det han-den-stumma-i-bröderna-Marx du har som din avatar? Det var väl snällt? Anders och Måns-färger är skrikiga, det är liksom hela grejen... Men du var MYCkET snällare nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fin sida... öh inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Anders och Måns-färger är skrikiga, det är liksom hela grejen... Men du var MYCkET snällare nu! Färgerna gör automatiskt att man börjar hata sidan efter... mx en sekund. Man tänker "åh fyfan, här är någon som bara slängt ihop lite text på en gratissida...", och jag antar att du inte villd det. Bort med färghelvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Eller kolla här: http://www.susning.nu/Br%f6derna_Marx Hehe det kom in en post innan min, menade att jag inte vet vilka Anders och Måns är... Max känner man till såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) <body background="http://www.geocities.com/clipart/pbi/backgrounds/Templates/ResumeFunGreenBkgnd.gif" bgcolor="#FFFFFF" Vad är meningen med en bakgrundsbild när man har en bakgrundsfärg, och dessutom när bakgrundsbilden är 2x2 pixlar? EDIT: <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.87">Vad var det jag sa? Redigerad 12 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts