Jump to content

Anders och Måns-forum


Tija
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hela sidan ser ju ut som en sån där gratis sak från geocities eller något, och det är verkligen att kränka Anders & Måns, de är inga billiga komiker inte. Kolla bara på deras bil. Respekt, skulle jag vilja kalla det.

Din munno.

Jävligt dålig attityd där, gör en bättre sida själv istället för att komma och klaga, dom har gjort ett bra jobb med den sidan. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad taskiga ni är!.. tija jag tycker du gjorde att bra jobb med sidan ^^ bara att dom flesta tror att dom vet allt och kan göra allt bättre. men igentligen kan dom inte ett skiet. :unsure:

Har jag sagt att jag kan bättre? man måste för helvete kunna tåla lite negativ kritik. Och jag tycker sidan är ful.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag sagt att jag kan bättre? man måste för helvete kunna tåla lite negativ kritik. Och jag tycker sidan är ful.

Nej, men man kränker väll inte Anders och Måns genom att göra en fan-sida om dom, vare sig den är snygg eller inte. Tänk nästa gång på att skriva schystare.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men man kränker väll inte Anders och Måns genom att göra en fan-sida om dom, vare sig den är snygg eller inte. Tänk nästa gång på att skriva schystare.

Varför ska jag skriva snällare? Spelar det någon roll? Jag tror knappast hon tar livet av sig för att någon klagar på hennes hemsida på nätet?... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte du skulle bli så glad om någon kommer och säger att något du har lagt ner arbete på, suger. :unsure:

Arbete? Ser inte ut att ha någon någon särskilt lång tid, och klart jag inte skulle bli överlycklig om någon sa att något jag arbetat på länge var skitfult, jag skulle dock ta det till mig och gör om det, bättre, lägga ner mer tid osv osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska jag skriva snällare? Spelar det någon roll? Jag tror knappast hon tar livet av sig för att någon klagar på hennes hemsida på nätet?... :huh:

Får säkert en ban för detta men.. du är fan dum i huvudet <_< ... du kan ju säga att sidan är ful men fan vad shysst o säga att den är så ful att man kränker anders o måns.. dum i huvudet eller? fan sites är för att man tycker om dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arbete? Ser inte ut att ha någon någon särskilt lång tid, och klart jag inte skulle bli överlycklig om någon sa att något jag arbetat på länge var skitfult, jag skulle dock ta det till mig och gör om det, bättre, lägga ner mer tid osv osv...

Så det här tycker du är okej?

"Dina förbannade jävla teckningar kränker Spawns skapare och hela hans släkt."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får säkert en ban för detta men.. du är fan dum i huvudet <_< ... du kan ju säga att sidan är ful men fan vad shysst o säga att den är så ful att man kränker anders o måns.. dum i huvudet eller? fan sites är för att man tycker om dem.

:huh: Ja, men jag gillar den inte mer för det. och ja, jag är dum i huvudet, precis som alla andra som hänger på detta forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm du kunde inte gjort lite jobbigare layout och lite mer opassande färger för de olika avdelningarna på sidan?...

w0rd!

Hela sidan ser ju ut som en sån där gratis sak från geocities eller något, och det är verkligen att kränka Anders & Måns, de är inga billiga komiker inte. Kolla bara på deras bil. Respekt, skulle jag vilja kalla det.

Din munno.

Det är en geocities-sida. *.webb.se (kort sagt) länkar bara till den. Adressen är http://www.geocities.com/madtija/andersochmans.html

Fyfan vad taskiga ni är!.. tija jag tycker du gjorde att bra jobb med sidan ^^ bara att dom flesta tror att dom vet allt och kan göra allt bättre. men igentligen kan dom inte ett skiet.  <_<

Bra jobb?

1.Forumet, gästboken och besöksräknaren är gratistjänster, och resten är gjord i en WYSIWYG-redigerare!

2.Inget illa ment, men jag kan göra en bättre sida på en halvtimme.

Jag vill inte starta ett krig, så var vänliga och svara inte på detta inlägg.

PS. Var inte reklam förbjudet?

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...