Krax Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fyfan vad taskiga ni är!.. tija jag tycker du gjorde att bra jobb med sidan ^^ bara att dom flesta tror att dom vet allt och kan göra allt bättre. men igentligen kan dom inte ett skiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hela sidan ser ju ut som en sån där gratis sak från geocities eller något, och det är verkligen att kränka Anders & Måns, de är inga billiga komiker inte. Kolla bara på deras bil. Respekt, skulle jag vilja kalla det. Din munno. Jävligt dålig attityd där, gör en bättre sida själv istället för att komma och klaga, dom har gjort ett bra jobb med den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det är ju inte värmländska! Det är östgötska! Edit: Och det är både vackert och sexigt! Bläh...Östgötska är bland det fulaste som finns. Tur att man inte snackar så... // En Östgötsk pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fyfan vad taskiga ni är!.. tija jag tycker du gjorde att bra jobb med sidan ^^ bara att dom flesta tror att dom vet allt och kan göra allt bättre. men igentligen kan dom inte ett skiet. Har jag sagt att jag kan bättre? man måste för helvete kunna tåla lite negativ kritik. Och jag tycker sidan är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Har jag sagt att jag kan bättre? man måste för helvete kunna tåla lite negativ kritik. Och jag tycker sidan är ful. Nej, men man kränker väll inte Anders och Måns genom att göra en fan-sida om dom, vare sig den är snygg eller inte. Tänk nästa gång på att skriva schystare. Redigerad 9 mars, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nej, men man kränker väll inte Anders och Måns genom att göra en fan-sida om dom, vare sig den är snygg eller inte. Tänk nästa gång på att skriva schystare. Varför ska jag skriva snällare? Spelar det någon roll? Jag tror knappast hon tar livet av sig för att någon klagar på hennes hemsida på nätet?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Varför ska jag skriva snällare? Spelar det någon roll? Jag tror knappast hon tar livet av sig för att någon klagar på hennes hemsida på nätet?... Jag tror inte du skulle bli så glad om någon kommer och säger att något du har lagt ner arbete på, suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag tror inte du skulle bli så glad om någon kommer och säger att något du har lagt ner arbete på, suger. Arbete? Ser inte ut att ha någon någon särskilt lång tid, och klart jag inte skulle bli överlycklig om någon sa att något jag arbetat på länge var skitfult, jag skulle dock ta det till mig och gör om det, bättre, lägga ner mer tid osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Varför ska jag skriva snällare? Spelar det någon roll? Jag tror knappast hon tar livet av sig för att någon klagar på hennes hemsida på nätet?... Får säkert en ban för detta men.. du är fan dum i huvudet ... du kan ju säga att sidan är ful men fan vad shysst o säga att den är så ful att man kränker anders o måns.. dum i huvudet eller? fan sites är för att man tycker om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Arbete? Ser inte ut att ha någon någon särskilt lång tid, och klart jag inte skulle bli överlycklig om någon sa att något jag arbetat på länge var skitfult, jag skulle dock ta det till mig och gör om det, bättre, lägga ner mer tid osv osv... Så det här tycker du är okej? "Dina förbannade jävla teckningar kränker Spawns skapare och hela hans släkt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Får säkert en ban för detta men.. du är fan dum i huvudet ... du kan ju säga att sidan är ful men fan vad shysst o säga att den är så ful att man kränker anders o måns.. dum i huvudet eller? fan sites är för att man tycker om dem. Ja, men jag gillar den inte mer för det. och ja, jag är dum i huvudet, precis som alla andra som hänger på detta forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Arbete? Ser inte ut att ha någon någon särskilt lång tid. Suck, blir så trött på sånna idioter som dig. Lämnar den här tråden nu, för att inte få en varning om jag får ett damputbrott på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fan också, det var ju mitt mål. Jaja, får leta upp ett nytt offer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fan också, det var ju mitt mål. Jaja, får leta upp ett nytt offer.... Är du seriöst så dum i huvudet, att du är tvungen att bara förstöra för alla? Funnylin, kan du göra nått åt saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ja! Banna mig! Fixa bättre färger på din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ja! Banna mig! Fixa bättre färger på din sida. Det är inte friskt att gilla att trycka ner folk som du gör. Lite "Peter Walbeck" varning på dig. Vad gör du här om du vill bli bannad?. Säg upp ditt internet på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag använder knappast internet enbart för att vara på GTAsajten Jo! Det gör jag! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Ignorera GEAS, då kommer han att sluta skriva en massa skit! för övrigt så tycker att sidan va bra, mycket bra . edit: redigerade lite. Redigerad 9 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Hmm du kunde inte gjort lite jobbigare layout och lite mer opassande färger för de olika avdelningarna på sidan?... w0rd! Hela sidan ser ju ut som en sån där gratis sak från geocities eller något, och det är verkligen att kränka Anders & Måns, de är inga billiga komiker inte. Kolla bara på deras bil. Respekt, skulle jag vilja kalla det. Din munno. Det är en geocities-sida. *.webb.se (kort sagt) länkar bara till den. Adressen är http://www.geocities.com/madtija/andersochmans.html Fyfan vad taskiga ni är!.. tija jag tycker du gjorde att bra jobb med sidan ^^ bara att dom flesta tror att dom vet allt och kan göra allt bättre. men igentligen kan dom inte ett skiet. Bra jobb? 1.Forumet, gästboken och besöksräknaren är gratistjänster, och resten är gjord i en WYSIWYG-redigerare! 2.Inget illa ment, men jag kan göra en bättre sida på en halvtimme. Jag vill inte starta ett krig, så var vänliga och svara inte på detta inlägg. PS. Var inte reklam förbjudet? Redigerad 9 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ohh...se upp, de testoronstinna hannarna gör upp om vem som kan göra bäst sida på kortast möjliga tid. Ph34r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts