Tija Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hejsan allihop! Jag har snickrat ihop en liten hemsida om Anders och Måns, www.andersochmåns.webb.se och på den hemsidan finns ett litet forum. Om ni gillar Anders och Måns så kan ni ju registrera er där! Ha en bra dag! Tina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Dubbelpost, men edit-knappen funkar inte... Man kan skriva både www.andersochmåns.webb.se och www.andersochmans.webb.se Ifall era skrivbord inte låter er skriva å, ä eller ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Anders och Måns äger! De är ju så himla roliga! Ska kolla in din sida nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vilka är det? Har ärligt talat ingen aning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Trevligt sida, men jag får lite stick i ögonen efter ett tag av allt det gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Trevligt sida, men jag får lite stick i ögonen efter ett tag av allt det gula. Jamen, Anders och Måns är ganska gula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jamen, Anders och Måns är ganska gula... Det betyder inte att du ska göra besökarna gula också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det betyder inte att du ska göra besökarna gula också! Gula av avund... Eller nåt Nej, men jag gillar gult och... ehm... Nej, men jag ska ta den här kritiken till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ifall era skrivbord inte låter er skriva å, ä eller ö. Jag hoppas att det där var ett skämt från MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det var en hyllning till MetoC7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Döp om till www.andersmans.**** blir lättare oh smidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Döp om till www.andersmans.**** blir lättare oh smidigare Hur tänker du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 . www.andersochmåns.webb.se är lite långt och dessutom innehåller adressen å. www.andersochmans.webb.se eller www.andersomans.webb.se vore bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 . www.andersochmåns.webb.se är lite långt och dessutom innehåller adressen å. www.andersochmans.webb.se eller www.andersomans.webb.se vore bättre Långt, kanske, men det är coolt med å! Dessutom funkar det med a också. Och så kommer det sig naturligt att skriva anders OCH måns, det är ungefär som "är". Det är lättare att skriva än "e". Men tack för dina synpunkter. Jag ska verkligen fundera över detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Eeeeeh jag gillar inte sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Eeeeeh jag gillar inte sidan. Vad trevligt! VAD är det du inte gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hmm du kunde inte gjort lite jobbigare layout och lite mer opassande färger för de olika avdelningarna på sidan?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag tycker det är kul att du gjort en sida om Anders och Måns. Men jag gillar inte dom, de har 0,01% humor och sen deras fruktansvärda dialekt värmländska blandat med skånska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker det är kul att du gjort en sida om Anders och Måns. Men jag gillar inte dom, de har 0,01% humor och sen deras fruktansvärda dialekt värmländska blandat med skånska Det är ju inte värmländska! Det är östgötska! Edit: Och det är både vackert och sexigt! Redigerad 8 mars, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hela sidan ser ju ut som en sån där gratis sak från geocities eller något, och det är verkligen att kränka Anders & Måns, de är inga billiga komiker inte. Kolla bara på deras bil. Respekt, skulle jag vilja kalla det. Din munno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts