Lindström Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det är nåt fel, ibland går det skit snabbt, ibland inte & ibland börjar det inte ens ladda ner, nån som vet felet & hur man åtgärdar det? Jag använder Azureus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det är nåt fel, ibland går det skit snabbt, ibland inte & ibland börjar det inte ens ladda ner, nån som vet felet & hur man åtgärdar det? Jag använder Azureus! Ingen seedar när du inte kan tanka, eller det inte startar. Det handlar om vilken torrent du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Ingen seedar när du inte kan tanka, eller det inte startar. Det handlar om vilken torrent du har. Aha okej, för nu tankar ja i 2 kbps :'( Men hur vet man om nån seedar eller va du sa då? Edit; varför står det Tracker Avstängd efter ett tag? JAG BLIR GALEN Redigerad 19 mars, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Aha okej, för nu tankar ja i 2 kbps :'( Men hur vet man om nån seedar eller va du sa då? Edit; varför står det Tracker Avstängd efter ett tag? JAG BLIR GALEN Det står oftast hur många som seedar i programmet, iaf i Bitcomet som jag andvänder. Står även lite annan trevlig info att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har bytt tillbaka till ABC istället för Bitcomet pga det KalleR sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 VAFAN! BITCOMET ÄGER TACK CORTEZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts